Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 540 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047024241381 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 380 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047024053052 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 4047025168304 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni | |
nr EAN | 4047025655910 |
nr EAN | 5012759976111 |
nr EAN | 5012759987568 |
nr EAN | 5012759990247 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
nr EAN | 8012510025376 |
Ciśnienie od [kPa] | 27,2 | |
ciśnienie do [kPa] | 400 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,508 | |
nr EAN | 8012510035177 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,4 | |
nr EAN | 8012510035948 |
Od ciśnienia [Pa] | -90000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 100000 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050638057 |
Długość [mm] | 500 | |
Ilość biegunów | 6 | |
nr EAN | 8435050640005 |
Kolor obudowy | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 8435050644102 |
Od ciśnienia [Pa] | 50000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 400000 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050642580 |
Ilość biegunów | 3 | |
Od ciśnienia [Pa] | 88000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 202000 | |
nr EAN | 8435050659076 |
Długość [mm] | 69 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 13 62 7 803 093 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816364115 |
Ilość połączeń | 3 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 4027816471554 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,014 | |
dla numeru OE | 13 62 7 804 742 | |
nr EAN | 4054224717813 |
Sposób montażu | spięty | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300509755 |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4082300619379 |
Ilość połączeń | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | 12 | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
nr EAN | 4082300619867 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 4082300620566 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 4082300777253 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300802757 |
dla numeru artykułu | 558280 | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 5901779827926 |
nr EAN | 8001063803234 |
Długość [mm] | 70 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny wielokątny | |
Ilość połączeń | 2 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Długość śruby pod główką [mm] | 45 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 5901619568231 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 500 | |
nr EAN | 5902659782748 |
Ilość połączeń | 3 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 5903364310523 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,4 | |
nr EAN | 5903364311179 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Ciśnienie [bar] do | 2200 | |
Wymiar gwintu | M18X1,5 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Ilość biegunów | 5 | |
Długość przewodu [mm] | 410 | |
Jakość | EQUIVALENT | |
dla numeru artykułu | 81577E |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074239650 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074293737 |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4040074282410 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 4040074308172 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Długość przewodu [mm] | 400 | |
Ilość biegunów | 6 | |
nr EAN | 4040074309940 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Długość przewodu [mm] | 570 | |
Ilość biegunów | 6 | |
nr EAN | 4040074309964 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 27,2 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 400,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326948869 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 4010326812498 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 500 | |
nr EAN | 4010326912990 |
Ciężar netto [g] | 14 | |
nr EAN | 5902048877345 |
Ciężar netto [g] | 80 | |
nr EAN | 5902048923080 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048923486 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 5 | |
Długość przewodu [mm] | 500 | |
nr EAN | 4028977704444 |
Techniczny numer informacyjny | PI 2028 | |
nr EAN | 4028977950179 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,15 | |
Kolor | czerwony | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 5 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Ilość połączeń | 3 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
nr EAN | 4044688471550 |
Długość [mm] | 69 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688364111 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024