Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,016 | |
dla numeru OE | 1920.CZ | |
nr EAN | 5050063200768 |
nr EAN | 4047024267336 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 565 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047024049574 |
nr EAN | 4047026449211 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759379837 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759514580 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759990193 |
nr EAN | 5012759992456 |
nr EAN | 8717613111512 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M12x1.25 | |
Długość przewodu [mm] | 350 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Masa [g] | 37 | |
nr EAN | 8717613168547 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
nr EAN | 8012510016619 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 250 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,95 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,71 | |
nr EAN | 8012510095164 |
nr EAN | 8012510094020 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 22 | |
nr EAN | 8012510026533 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510039946 |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
dla numeru OE | 1920.CZ | |
nr EAN | 4027816377405 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,043 | |
dla numeru OE | 98 137 355 80 | |
nr EAN | 4054224718834 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 4082300253849 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Średnica 1 [mm] | 25,4 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Długość 1 [mm] | 53 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300289923 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 250000 | |
Napięcie znamionowe [V] | 5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 4082300307054 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 0 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 100 | |
Zakres pomiarowy od [V] | 0,5 | |
Zakres pomiarowy do [V] | 4,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 4082300509830 |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4082300619355 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Ilość biegunów | 6 | |
Długość przewodu [mm] | 600 | |
nr EAN | 4082300652185 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 10/10 | |
nr EAN | 4082300805703 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079383004 |
nr EAN | 8001063827759 |
nr EAN | 8001063669465 |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 5907558580495 |
nr EAN | 5903364343156 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,3 | |
nr EAN | 5901619593851 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 5902659783493 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
nr EAN | 5902659783349 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Długość przewodu [mm] | 245 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
dla numeru OE | 9664430980 | |
dla numeru OE | AV6Q 12K073 AA | |
dla numeru OE | 31319621 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Ilość biegunów | 3 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 4040074238776 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074294932 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074281178 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 600 | |
nr EAN | 4010326977395 |
Ciężar netto [g] | 25 | |
nr EAN | 5902048059956 |
Ograniczenia producenta | DELPHI | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Ciężar netto [g] | 155 | |
nr EAN | 5902048057396 |
Napięcie [V] | 12 | |
nr EAN | 4028977895555 |
Techniczny numer informacyjny | PI 2004 | |
nr EAN | 4028977944260 |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 4046001445125 |
Ciężar [kg] | 0,044 | |
nr EAN | 4046001687334 |
Wymiar gwintu | 12 mm | |
nr EAN | 3531650032310 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 10 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 240 | |
Zakres pomiarowy od [V] | 0,96 | |
Zakres pomiarowy do [V] | 4,6 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 3531650041084 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025