Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » system tworzenia mieszanki paliwowej Citroën C5 I (DC_) » tworzenie mieszanki Citroën C5 I (DC_) » sonda Citroën C5 I (DC_)

sonda do CITROËN C5 I (DC_)

wybierz typ samochodu CITROËN C5 I (DC_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047024267336
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
nr EAN 4047025619844
Ilość podłączonych styków 3
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-931
nr EAN 5012759376744
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759514726
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759962862
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759976135
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759981245
cena brutto:
129.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 8717613111499
Głębokość zabudowy [mm] 22
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379058075
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379061457
Ciężar [kg] 0,25
Ilość połączeń 5
nr EAN 8053379067756
Głębokość zabudowy [mm] 22
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379154296
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379060399
Ciężar [kg] 0,25
Ilość połączeń 5
nr EAN 8053379411498
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379163540
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 250
Napięcie wyjściowe od [V] 0,944
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510006740
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510094020
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 252
Napięcie wyjściowe od [V] 0,942
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510016794
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy biały
nr EAN 8435050622599
cena brutto:
27.99 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy zielony
Średnica zabudowy [mm] 20
nr EAN 8435050620885
Ilość biegunów 3
Od ciśnienia [Pa] 10000
Do ciśnienia [Pa] 250000
nr EAN 8435050632802
Ilość biegunów 3
Od ciśnienia [Pa] 10000
Do ciśnienia [Pa] 240000
nr EAN 8435050632871
cena brutto:
112.00 zł
 Kup
Do ciśnienia [Pa] 100000
Ilość biegunów 3
nr EAN 8435050639412
Ilość połączeń 3
Kolor czarny
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,02
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816371205
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Oznaczenie koloru czarny
nr EAN 4082300243604
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 80
nr EAN 4082300184754
cena brutto:
32.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Średnica 1 [mm] 25,4
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Rodzaj korpusu obudowa z tworzywa sztucznego
Długość 1 [mm] 53
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300289923
cena brutto:
183.00 zł
 Kup
Od ciśnienia [Pa] 10000
Do ciśnienia [Pa] 250000
Napięcie znamionowe [V] 5
Ilość połączeń 3
nr EAN 4082300307092
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079383004
Wymagana ilość 1
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,021
nr EAN 5901779819211
Numer seryjny K8805924
nr EAN 5901159270489
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063508399
Ilość połączeń 2
Kolor zielony
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5907558548228
cena brutto:
52.00 zł
 Kup
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 250
Napięcie wyjściowe od [V] 0,944
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 5907558580488
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558562323
Długość czujnika pomiarowego [mm] 23,3
nr EAN 5901619593851
Ilość połączeń 3
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5902659783400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
Kształt prosty
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor wtyczki szary
Długość przewodu [mm] 390
Długość całkowita [mm] 540
Układ wydechowy przed katalizatorem
dla numeru OE 1628 VZ
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Liczba otworów do mocowania 1
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 250
dla numeru OE 9631716680
dla numeru OE 18590 67G00
Ilość biegunów 4
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Liczba otworów do mocowania 2
dla numeru OE 1920AK
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Jakość EQUIVALENT
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074281178
Zakres pomiarowy od [kPa] 10,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 250,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326912686
Zakres pomiarowy od [kPa] 10,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 240,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326917360
Dolot - Ø [mm] 80
Wylot - Ø [mm] 78
Długość [mm] 95,2
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326933834
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki ustawiony pod kątem
nr EAN 4010326810142
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar netto [g] 160
nr EAN 5902048057389
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977939396
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 57 pozycji)
Stron:  1  2  [Następna >>] 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.