nr EAN | 4047024267336 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
nr EAN | 4047025619844 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
nr EAN | 5012759376744 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759514726 |
nr EAN | 5012759962862 |
nr EAN | 5012759976135 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 5 |
nr EAN | 5012759981245 |
nr EAN | 8717613111499 |
Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379058075 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379061457 |
Ciężar [kg] | 0,25 |
Ilość połączeń | 5 |
nr EAN | 8053379067756 |
Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379154296 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379060399 |
Ciężar [kg] | 0,25 |
Ilość połączeń | 5 |
nr EAN | 8053379411498 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379163540 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 |
ciśnienie do [kPa] | 250 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,944 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510006740 |
nr EAN | 8012510094020 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 |
ciśnienie do [kPa] | 252 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,942 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510016794 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | biały |
nr EAN | 8435050622599 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | zielony |
Średnica zabudowy [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050620885 |
Ilość biegunów | 3 |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
nr EAN | 8435050632802 |
Ilość biegunów | 3 |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
Do ciśnienia [Pa] | 240000 |
nr EAN | 8435050632871 |
Do ciśnienia [Pa] | 100000 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 8435050639412 |
Ilość połączeń | 3 |
Kolor | czarny |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,02 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4027816371205 |
Ilość połączeń | 3 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Oznaczenie koloru | czarny |
nr EAN | 4082300243604 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość połączeń | 5 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
nr EAN | 4082300184754 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Średnica 1 [mm] | 25,4 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Długość 1 [mm] | 53 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300289923 |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
Napięcie znamionowe [V] | 5 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 4082300307092 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079383004 |
Wymagana ilość | 1 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,021 |
nr EAN | 5901779819211 |
Numer seryjny | K8805924 |
nr EAN | 5901159270489 |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 8001063508399 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | zielony |
Ciężar [kg] | 0,02 |
nr EAN | 5907558548228 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 |
ciśnienie do [kPa] | 250 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,944 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 5907558580488 |
nr EAN | 5907558562323 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,3 |
nr EAN | 5901619593851 |
Ilość połączeń | 3 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 0,02 |
nr EAN | 5902659783400 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
Kształt | prosty |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Kolor wtyczki | szary |
Długość przewodu [mm] | 390 |
Długość całkowita [mm] | 540 |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
dla numeru OE | 1628 VZ |
Ilość biegunów | 3 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 |
ciśnienie do [kPa] | 250 |
dla numeru OE | 9631716680 |
dla numeru OE | 18590 67G00 |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
dla numeru OE | 1920AK |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Jakość | EQUIVALENT |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 4040074238776 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074281178 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 250,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326912686 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 240,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326917360 |
Dolot - Ø [mm] | 80 |
Wylot - Ø [mm] | 78 |
Długość [mm] | 95,2 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326933834 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
nr EAN | 4010326810142 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048057389 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
nr EAN | 4028977939396 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025