Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165144056454 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 348 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 3165143942307 |
nr EAN | 4047024134331 |
nr EAN | 4047026082234 |
Długość całkowita [mm] | 478 | |
nr EAN | 4047026499056 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759963487 |
nr EAN | 5012759993651 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759995372 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 118 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,385 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,7 | |
nr EAN | 8012510008133 |
Wymiar gwintu | 3/8-GAS | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510071885 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 117,3 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510053874 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wymiar gwintu | 3/8x19 BSP | |
nr EAN | 8435050604236 |
Grubość [mm] | 43,45 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 12,9 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,025 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | |
dla numeru OE | 006 153 47 28 | |
nr EAN | 4027816384939 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ciężar [kg] | 0,045 | |
dla numeru OE | 16 075 784 80 | |
nr EAN | 4027816459446 |
Ilość połączeń | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,026 | |
dla numeru OE | 1865A201 | |
nr EAN | 4054224063569 |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 118000 | |
Napięcie znamionowe [V] | 5 | |
Opór [Ohm] | 2080 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300306828 |
Ilość biegunów | 4 | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079382274 |
nr EAN | 8001063737164 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558570892 |
Długość [mm] | 54,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,002 | |
nr EAN | 5903364311155 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
dla numeru OE | 1865A014 |
Liczba przewodów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 087295119525 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 118,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326932660 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 750 | |
nr EAN | 087295929841 |
Ciężar netto [g] | 25 | |
nr EAN | 5902048093837 |
Ciężar netto [g] | 26 | |
nr EAN | 5902048093004 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081940 |
Ciężar netto [g] | 160 | |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063830 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5902048023346 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 105 | |
nr EAN | 5902048923950 |
Ciężar netto [g] | 120 | |
nr EAN | 5902048923660 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063991 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048897275 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048925923 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048907042 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
nr EAN | 5902048897282 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 185 | |
nr EAN | 5902048064059 |
Ciężar netto [g] | 48 | |
nr EAN | 5902048925329 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem | |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem zaciskowym | |
Długość przewodu [mm] | 210 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze złączem termokurczliwo-zaciskowym | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,09 | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
nr EAN | 4046001644931 |
nr EAN | 3531650043217 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025