Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Dodge » system tworzenia mieszanki paliwowej Dodge VIPER kabriolet » tworzenie mieszanki Dodge VIPER kabriolet » sonda Dodge VIPER kabriolet

sonda do DODGE VIPER kabriolet

wybierz typ samochodu DODGE VIPER kabriolet:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342329
cena brutto:
363.99 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość całkowita [mm] 950
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 250000
nr EAN 4047025017961
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
Rodzaj korpusu bez obudowy
nr EAN 3165144056713
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu dolotowego
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759516270
Ilość podłączonych styków 3
Tryb pracy mechaniczne
nr EAN 5012759505069
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 22
nr EAN 8012510080580
cena brutto:
37.99 zł
 Kup
Wymiar gwintu M 12x1,5
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050617403
Sposób montażu wciśnięty
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300306248
cena brutto:
37.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 22
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300547184
Liczba otworów do mocowania 1
Ilość połączeń 6
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
nr EAN 4082300523829
Długość [mm] 48,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Strona zabudowy Głowica silnika
Ciężar [kg] 0,030
nr EAN 5907558581072
cena brutto:
91.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda palcowa
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 5907558527148
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor szary
Kolor czarny
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074116609
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 3276423661488
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.