Rodzaj oporu | czujnik cieplny masy powietrza | |
Ilość połączeń | 6 | |
Ciężar [kg] | 0,240 | |
nr EAN | 5050063015270 |
nr EAN | 4047024267299 |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 130 | |
nr EAN | 4047024417014 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | |
nr EAN | 4047024123120 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | |
nr EAN | 4047024123137 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759376867 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 | |
nr EAN | 8012510014554 |
nr EAN | 8012510091104 |
Ciśnienie od [kPa] | 11 | |
ciśnienie do [kPa] | 306 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510026786 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Średnica [mm] | 20 | |
nr EAN | 8435050620878 |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050622674 |
Kolor obudowy | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Średnica zabudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 8435050631164 |
Ilość biegunów | 3 | |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 300000 | |
nr EAN | 8435050636039 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
dla numeru OE | 55209194 | |
nr EAN | 4027816494416 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300243642 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi | |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 4082300306255 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300802856 |
Kolor | czarny | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4029416421953 |
nr EAN | 8001063862248 |
nr EAN | 8001063690193 |
nr EAN | 8001063684864 |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
nr EAN | 5907558581003 |
nr EAN | 5907558558937 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 | |
nr EAN | 5902659724724 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Sposób montażu | spięty | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 5902659783592 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość połączeń | 2 | |
Wymiar gwintu | M12 x 1,25 mm | |
Strona zabudowy | przed turbosprężarką | |
nr EAN | 5902659789440 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Specyfikacja | 2x NTC | |
Sposób montażu | spięty | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
dla numeru OE | 22 63 094 18R | |
dla numeru OE | 22630 00QAF | |
dla numeru OE | 4406830 |
Ilość biegunów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) | |
Ciśnienie [bar] do | 1500 | |
Wymiar gwintu | M18X1,5 | |
Jakość | EQUIVALENT |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Sposób montażu | spięty | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
dla numeru OE | 22630 00Q0K | |
dla numeru OE | 4433120 | |
dla numeru OE | 22 63 018 72R | |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | -- | |
Rozmiar klucza | -- | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4040074615218 |
Ciśnienie [bar] od | 0,26 | |
Ciśnienie [bar] do | 2,91 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074293904 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 50,0 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 350,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326930574 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 20,0 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 300,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326970730 |
Ciężar netto [g] | 95 | |
nr EAN | 5902048030696 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
dla numeru OE | 55209194 | |
nr EAN | 4044688494412 |
Wysokość [mm] | 28 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kolor obudowy | czarny | |
Opór [kOhm] | 10 | |
Ciężar [kg] | 0,025 | |
nr EAN | 4046001364440 |
dla numeru OE | 504 229 208 | |
Ciężar [kg] | 0,046 | |
nr EAN | 4046001832079 |
Wysokość [mm] | 28 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 3531650039319 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025