Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
nr EAN | 8012510006986 |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165144056461 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 1260 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
nr EAN | 3165142696232 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 1510 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
nr EAN | 3165143070666 |
nr EAN | 4047024267268 |
nr EAN | 3165143099148 |
nr EAN | 4047024213456 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 | |
nr EAN | 5012759376751 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759349540 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387894 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759388617 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759388600 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759407356 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759514672 |
nr EAN | 5012759963197 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 1640 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 110 | |
nr EAN | 8717613024232 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 1250 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 102 | |
nr EAN | 8717613024591 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 93 | |
nr EAN | 8717613029701 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
nr EAN | 8012510006986 |
nr EAN | 8012510094020 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510080627 |
Kolor obudowy | szary | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050615119 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | zielony | |
Średnica zabudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 8435050620885 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor wtyczki | szary | |
nr EAN | 8435050622582 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Ilość biegunów | 4 | |
Długość [mm] | 1520 | |
Kolor wtyczki | niebieski | |
Techniczny numer informacyjny | Zr Planar | |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 | |
nr EAN | 8435050619957 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | zielony | |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 8435050617960 |
Długość przewodu [mm] | 180 | |
Kolor obudowy | szary | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie [V] | 12 | |
nr EAN | 8435050618196 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050632628 |
Długość [mm] | 54,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
dla numeru OE | 1920.8W | |
nr EAN | 4027816312390 |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 4027816371748 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300243611 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 5000 | |
Opór [Ohm] | 600 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | 12 | |
Kolor | zielony | |
Oznaczenie koloru | żółty | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Zakres temperatury [°C] | 25 | |
Zakres temperatury [°C] | 80 | |
nr EAN | 4082300243888 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 105000 | |
Napięcie znamionowe [V] | 5 | |
nr EAN | 4082300215991 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Średnica 1 [mm] | 25,4 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Długość 1 [mm] | 53 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300289923 |
Ilość połączeń | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 470 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 4082300634709 |
Ilość połączeń | 2 | |
dla numeru producenta | 6PT 009 109-221 | |
nr EAN | 4082300619256 |
Ilość przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1520 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Opór [Ohm] | 9 | |
Długość przewodu [mm] | 1520 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063869896 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | zielony | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 5907558548228 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
nr EAN | 5907558580402 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558562477 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 1260 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
nr EAN | 5907558577990 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1230 | |
nr EAN | 5901619593295 |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 5903364358204 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor wtyczki | zielony | |
średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 | |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
Kształt | kształt L | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Kolor | szary | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Sposób montażu | wciskany |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Kolor | zielony | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074115077 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074281178 |
Liczba przewodów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 087295119525 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 087295958018 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
nr EAN | 4010326812634 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025