Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » system tworzenia mieszanki paliwowej Audi A6 C4 Avant (4A5) » tworzenie mieszanki Audi A6 C4 Avant (4A5) » sonda Audi A6 C4 Avant (4A5)

sonda do AUDI A6 C4 Avant (4A5)

wybierz typ samochodu AUDI A6 C4 Avant (4A5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759379790
Długość przewodu [mm] 525
Długość czujnika pomiarowego [mm] 46
nr EAN 8012510078136
Temperatura ostrzegawcza [°c] 125
nr EAN 8012510062135
cena brutto:
34.00 zł
 Kup
Sposób montażu wciśnięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 2080
Opór [Ohm] 322
Ilość połączeń 2
Odpowiada części oryginalnej w kolorze niebieski
Kolor niebieski
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300154146
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 6
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300723311
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079389501
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063507958
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Ciężar [kg] 0,015
nr EAN 5907558548181
cena brutto:
52.00 zł
 Kup
Długość przewodu [mm] 525
Długość czujnika pomiarowego [mm] 46
nr EAN 5907558581461
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558566680
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558558906
Status produktu: Normalny
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 120
Średnica [mm] 20
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Kolor niebieski
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074377741
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] 124
Punkt włączania [°C] 116
Średnica [mm] 20
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Kolor szary
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074311905
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0100
nr EAN 4028977323256
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,27
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 2
dla numeru OE 028 906 081
Długość [mm] 37
Ciężar [kg] 0,02
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 025 906 041 A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Oznaczenie koloru niebieski
Ilość biegunów 2
nr EAN 4046001285806
Temperatura otwarcia [°c] 120
ID wykonania wtyczki 3-polig
Ciężar [kg] 0,0301
nr EAN 4046001306242
Wymiar gwintu M14x1,5
Kolor biały
Rozmiar klucza 19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 2
Ciężar [kg] 0,0338
nr EAN 4046001295652
Status produktu: Normalny
nr EAN 3531650032402
Wyświetlanie od 1 do 21 (z 21 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.