Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165144056454 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 500 | |
nr EAN | 4047025434461 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759499986 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759511701 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759513804 |
nr EAN | 5012759988213 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 103 | |
nr EAN | 8717613018408 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 95 | |
nr EAN | 8717613018422 |
Jakość | OE | |
Ograniczenia producenta | DENSO | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 350 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 96 | |
nr EAN | 8717613059487 |
Jakość | OE | |
Ograniczenia producenta | DENSO | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 350 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 89 | |
nr EAN | 8717613059456 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379060153 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 33,5 | |
nr EAN | 8012510089453 |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510085462 |
Długość [mm] | 350 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 | |
nr EAN | 8435050620748 |
Ilość biegunów | 2 | |
Opór [Ohm] | 500 | |
Kolor obudowy | jasnoniebieski | |
nr EAN | 8435050623930 |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 115000 | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 8435050638682 |
Długość przewodu [mm] | 450 | |
nr EAN | 8435050637401 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 530 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | niebieski | |
Kolor | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Tolerancja [%] | 10 | |
nr EAN | 4082300289947 |
Ilość połączeń | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 450 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 20 | |
Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny | |
nr EAN | 4082300407730 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4082300401158 |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
nr EAN | 4082300677010 |
Długość przewodu [mm] | 250 | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4082300703184 |
Ilość biegunów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 350 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 4082300758078 |
Ilość biegunów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 30 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z osłoną termiczną | |
nr EAN | 4082300759877 |
Ilość przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 340 | |
Opór [Ohm] | 6 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 340 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063768182 |
nr EAN | 8001063804170 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558570892 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ilość biegunów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 270 |
Ilość biegunów | 6 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z manualną skrzynią biegów | |
dla numeru OE | 8V21 9F836 AB | |
dla numeru OE | DF7841 600A |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Ilość przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 280 | |
dla numeru OE | AE81 9F472 AB | |
Jakość | EQUIVALENT | |
dla numeru artykułu | 81676E |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 300 | |
nr EAN | 087295113318 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 335 | |
nr EAN | 087295189603 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
nr EAN | 4010326811095 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081940 |
Ciężar netto [g] | 160 | |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063830 |
Ciężar netto [g] | 100 | |
nr EAN | 5902048023339 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5902048023346 |
Ciężar netto [g] | 98 | |
nr EAN | 5902048023353 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 105 | |
nr EAN | 5902048923950 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063991 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048897275 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048925923 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048907042 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
nr EAN | 5902048897282 |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 300 | |
Ciężar [kg] | 0,10 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 393 | |
Ciężar [kg] | 0,10 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023