Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » tworzenie mieszanki Peugeot 807 Van (EB_) » sonda Peugeot 807 Van (EB_)

sonda do PEUGEOT 807 Van (EB_)

wybierz typ samochodu PEUGEOT 807 Van (EB_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
69.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024267268
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
nr EAN 4047025619844
Ilość podłączonych styków 3
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-931
nr EAN 5012759376744
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759514726
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759981245
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 250
Napięcie wyjściowe od [V] 0,944
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510006740
Ciśnienie od [kPa] 10
ciśnienie do [kPa] 252
Napięcie wyjściowe od [V] 0,942
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510016794
Długość czujnika pomiarowego [mm] 22
nr EAN 8012510026533
Długość [mm] 55,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,021
dla numeru OE 1920.QN
nr EAN 4027816312406
Ilość połączeń 3
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,02
dla numeru OE 1920.GH
nr EAN 4027816459354
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Oznaczenie koloru czarny
nr EAN 4082300243604
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 80
nr EAN 4082300184754
nr EAN 5907558562323
Długość [mm] 55,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,021
nr EAN 4044688312402
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.