Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mazda » tworzenie mieszanki Mazda DEMIO (DW) » sonda Mazda DEMIO (DW)

sonda do MAZDA DEMIO (DW)

wybierz typ samochodu MAZDA DEMIO (DW):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342299
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342343
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 750
Ilość biegunów 3
Masa [g] 95
nr EAN 8717613018378
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 750
Ilość biegunów 4
Masa [g] 103
nr EAN 8717613018408
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 750
Ilość biegunów 4
Masa [g] 95
nr EAN 8717613018422
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 595
Ilość biegunów 4
Masa [g] 99
nr EAN 8717613018279
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510034835
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy szary
Wymiar gwintu M 12x1.5
nr EAN 8435050636237
Wymiar gwintu M 10x1.25
Kolor obudowy niebieski
Ilość biegunów 2
nr EAN 8435050644850
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,018
nr EAN 4054224702185
cena brutto:
150.99 zł
 Kup
Sonda lambda ogrzewana
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Liczba przewodów 4
Długość przewodu [mm] 500
Ciężar [kg] 0,097
nr EAN 4054224757765
cena brutto:
77.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 5907558527162
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki owalny
Kolor czarny
Sposób montażu wciskany
Rodzaj czujnika czujnik NTC
dla numeru OE 89424-87703-000
cena brutto:
313.99 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074294147
cena brutto:
160.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048081933
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 160
nr EAN 5902048063816
cena brutto:
90.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048081261
cena brutto:
91.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063823
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063830
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 100
nr EAN 5902048023339
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5902048023346
cena brutto:
97.99 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 98
nr EAN 5902048023353
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Ciężar netto [g] 105
nr EAN 5902048923950
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063991
cena brutto:
82.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048897275
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048925923
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048907042
cena brutto:
99.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda
nr EAN 5902048897282
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Ciężar netto [g] 185
nr EAN 5902048064059
cena brutto:
104.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,08
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 3
cena brutto:
113.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,14
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
cena brutto:
116.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,09
Opór [Ohm] 13
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
Sonda lambda ogrzewana
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Liczba przewodów 4
Długość przewodu [mm] 500
Ciężar [kg] 0,097
nr EAN 4054228757761
Wyświetlanie od 1 do 38 (z 38 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.