Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » tworzenie mieszanki Citroën C5 III Break (RW_) » sonda Citroën C5 III Break (RW_)

sonda do CITROËN C5 III Break (RW_)

wybierz typ samochodu CITROËN C5 III Break (RW_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
316.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość całkowita [mm] 410
nr EAN 4047026099010
nr EAN 4047026449211
Ilość podłączonych styków 3
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-931
nr EAN 5012759376744
nr EAN 5050100279832
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759512593
nr EAN 5012759976135
Rodzaj korpusu z obudową
nr EAN 5012759544174
cena brutto:
143.00 zł
 Kup
nr EAN 8717613111505
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379163540
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379164066
Długość czujnika pomiarowego [mm] 22
nr EAN 8012510026533
Ciśnienie od [kPa] 12,9
ciśnienie do [kPa] 316,5
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510035849
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510039946
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy biały
nr EAN 8435050622599
cena brutto:
31.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy zielony
Średnica zabudowy [mm] 20
nr EAN 8435050620885
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy zielony
Wymiar gwintu M12x125
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 8435050633700
cena brutto:
113.00 zł
 Kup
Do ciśnienia [Pa] 100000
Ilość biegunów 3
nr EAN 8435050639412
Od ciśnienia [Pa] 30000
Do ciśnienia [Pa] 300000
Ilość biegunów 4
nr EAN 8435050639825
Długość [mm] 55,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,021
dla numeru OE 1920.QN
nr EAN 4027816312406
Ilość połączeń 3
Kolor czarny
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,02
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816371205
Rodzaj oporu czujnik cieplny masy powietrza
Długość [mm] 96
Średnica wewnętrzna [mm] 72,7
średnica zewnętrzna [mm] 80,0
Ilość połączeń 4
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,18
dla numeru OE 1920.HH
nr EAN 4027816372882
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,020
dla numeru OE 1 796 446
nr EAN 4054224060216
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Oznaczenie koloru czarny
nr EAN 4082300243604
cena brutto:
298.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda szerokopasmowa
Ilość biegunów 6
Długość przewodu [mm] 400
nr EAN 4082300652178
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079350853
Układ wydechowy dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych
Do ciśnienia [Pa] 100000
Napięcie od [V] 0,5
Napięcie do [V] 4,5
Ilość biegunów 3
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079374040
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079383004
Numer seryjny K8805924
nr EAN 5901159270489
Ilość połączeń 2
Kolor zielony
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5907558548228
Kształt prosty
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor wtyczki żółty
Długość przewodu [mm] 1230
Długość całkowita [mm] 1380
Układ wydechowy za filtrem cząstek stałych
dla numeru OE 96 703 815 80
Ilość biegunów 4
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Liczba otworów do mocowania 2
dla numeru OE 1920AK
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Głębokość zabudowy [mm] 22
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kolor szary
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074158678
Napięcie robocze [V] 12
Ciśnienie [bar] od 0,3
Ciśnienie [bar] do 3
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074294246
Zakres pomiarowy od [kPa] 12,9
Zakres pomiarowy do [kPa] 316,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326930246
cena brutto:
296.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość [mm] 400
nr EAN 4010326917803
Kolor szary
Ciężar netto [g] 20
nr EAN 5902048080721
cena brutto:
160.99 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 115
nr EAN 5902048897251
cena brutto:
140.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048923486
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0100
nr EAN 4028977568428
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977895579
Techniczny numer informacyjny PI 2004
nr EAN 4028977948640
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,30
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Długość [mm] 55,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,021
nr EAN 4044688312402
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 55 pozycji)
Stron:  1  2  [Następna >>] 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.