Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Peugeot » tworzenie mieszanki Peugeot BOXER Platforma / podwozie » sonda Peugeot BOXER Platforma / podwozie

sonda do PEUGEOT BOXER Platforma / podwozie

wybierz typ samochodu PEUGEOT BOXER Platforma / podwozie:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047026453355
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu dolotowego
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759523254
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759514764
Jakość OE
Tryb pracy elektryczny
Ilość biegunów 4
nr EAN 8717613056677
Głębokość zabudowy [mm] 26,5
Ciężar [kg] 0,014
Kolor szary
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379054763
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379128761
Napięcie [V] 5
Gwintowana złączka M12x1.5
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379341030
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379550777
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 307
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510035047
cena brutto:
94.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Od ciśnienia [Pa] 20000
Do ciśnienia [Pa] 300000
nr EAN 8435050637357
Sposób montażu przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu dolotowego
Ilość połączeń 4
nr EAN 4082300273250
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079350877
nr EAN 5903364310721
dla numeru OE 4913105313
cena brutto:
465.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 6
Kształt obudowy wtyczki owalny
dla numeru OE 1349820080
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Kolor wtyczki szary
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Głębokość zabudowy [mm] 26,5
Liczba otworów do mocowania 1
dla numeru OE 6C11-12K073-AC
dla numeru OE 1920.KX
dla numeru OE JDE3763
dla numeru OE LR004492
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca montowany tylko z oryginalnymi mocowaniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez rury
Jakość EQUIVALENT
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Rozmiar klucza 15
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074295069
Zakres pomiarowy od [kPa] 20,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 300,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326946018
Rodzaj korpusu bez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326958608
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0100
nr EAN 4028977605925
Techniczny numer informacyjny PI 2004
nr EAN 4028977945151
Kształt obudowy wtyczki owalny
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,04
nr EAN 3276422538002
Kolor chromowy / czarny
nr EAN 4103590952998
Ilość połączeń 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wałka rozrządu
Ciężar [kg] 0,018
nr EAN 4046001500268
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
Ciężar [kg] 0,043
nr EAN 4046001668173
Wyświetlanie od 1 do 30 (z 30 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.