
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342305 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342329 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 580 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165142099170 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165142105680 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 650 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 3165143054949 |

| nr EAN | 3165142577890 |

| nr EAN | 3165141978506 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387283 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387498 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759963234 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018385 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018392 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 785 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 119 |
| nr EAN | 8717613017890 |

| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379053810 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | żółty |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510056394 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050604366 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050632345 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | żółty |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300144611 |

| Długość [mm] | 575 |
| Opór [Ohm] | 2,1 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 575 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063728209 |

| nr EAN | 8001063746999 |

| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| Zakres regulacji od [bar] | 0,2 |
| Zakres regulacji do [bar] | 1,15 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 5907558579109 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 5907558548198 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558582277 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527124 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527148 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527155 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 17 |
| ciśnienie do [kPa] | 117 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| dla numeru OE | 030 906 051 A |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Średnica otworu flanszy [mm] | 8 |
| dla numeru OE | 5946 21 |
| dla numeru OE | 004 153 90 28 |
| dla numeru OE | 89615 05010 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074333761 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| nr EAN | 4040074306062 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074312766 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,217 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,116 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074299838 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 550 |
| nr EAN | 087295961179 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295119525 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295913581 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1430 |
| nr EAN | 087295953341 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081933 |

| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048063816 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063823 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063830 |

| Ciężar netto [g] | 130 |
| nr EAN | 5902048063878 |

| Ciężar netto [g] | 100 |
| nr EAN | 5902048023339 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902048023346 |

| Ciężar netto [g] | 98 |
| nr EAN | 5902048023353 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063991 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048925923 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048907042 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| nr EAN | 5902048897282 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Ciężar netto [g] | 185 |
| nr EAN | 5902048064059 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025