Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » tworzenie mieszanki Mercedes-benz KLASA A (W176) » sonda Mercedes-benz KLASA A (W176)

sonda do MERCEDES-BENZ KLASA A (W176)

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ KLASA A (W176):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
81.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024276499
nr EAN 4047025093316
nr EAN 4047025093293
Długość przewodu [mm] 776
nr EAN 4047026448924
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759514788
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5012759533352
nr EAN 5012759976210
Długość przewodu [mm] 230
Ilość połączeń 2
nr EAN 5012759989111
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379546770
Ciężar [kg] 0,016
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379054640
cena brutto:
116.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379550210
Wymiar gwintu M14x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510025345
Ciśnienie od [kPa] 28,9
ciśnienie do [kPa] 400
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,48
nr EAN 8012510032589
Napięcie wyjściowe od [V] 0,5
Napięcie wyjściowe do [V] 4,5
nr EAN 8012510050910
cena brutto:
114.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy czarny
nie dla normy emisji spalin producenta 6
nr EAN 8435050645383
Grubość [mm] 52,0
średnica zewnętrzna [mm] 10,0
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,005
nr EAN 4027816371427
cena brutto:
40.00 zł
 Kup
Grubość [mm] 51,0
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,020
dla numeru OE 005 153 23 28
nr EAN 4027816370598
Szerokość [mm] 30,0
Grubość [mm] 50,0
średnica zewnętrzna [mm] 18,0
średnica zewnętrzna [mm] 9,0
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,010
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 000 905 61 02
nr EAN 4027816454434
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Ilość połączeń 2
Długość przewodu [mm] 230
Ciężar [kg] 0,035
dla numeru OE 000 905 67 04
nr EAN 4054224703731
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,034
dla numeru OE 009 153 52 28
nr EAN 4054224712740
Ilość połączeń 2
nr EAN 4082300619324
cena brutto:
32.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 2
nr EAN 4082300676280
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 4
Średnica mocowania nasadki rurowej [mm] 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nasadką rurową
dla kodu SA MA4 = Euro 5b
nr EAN 4082300768718
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300772630
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 230
nr EAN 4082300807578
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4082300804447
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079355346
cena brutto:
45.01 zł
 Kup
Długość [mm] 35
Szerokość [mm] 48,5
Grubość [mm] 43
Ilość połączeń 3
nr EAN 5907558580648
Grubość [mm] 52,0
średnica zewnętrzna [mm] 10,0
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,005
nr EAN 5901619502037
cena brutto:
17.99 zł
 Kup
Grubość [mm] 51,0
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,020
nr EAN 5902659724649
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 5903364310530
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Kolor wtyczki czarny
Strona zabudowy Przewód do zaworu AGR
Sposób montażu przykręcany
dla numeru OE 007 153 03 28
dla numeru OE 651 905 02 00
Ilość biegunów 4
Kształt obudowy wtyczki owalny
dla numeru OE A6450900048
Ilość połączeń 3
nr EAN 4040074248041
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074287347
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074294895
Ciężar netto [g] 25
nr EAN 5902048059901
Ciężar netto [g] 30
nr EAN 5902048059987
Ciężar netto [g] 40
nr EAN 5902048897152
Ciężar netto [g] 20
nr EAN 5902048884176
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 61 pozycji)
Stron:  1  2  [Następna >>] 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.