

| nr EAN | 4047024876590 |

| nr EAN | 4047025093316 |

| nr EAN | 4047025093293 |

| nr EAN | 4047025607124 |

| Długość przewodu [mm] | 776 |
| nr EAN | 4047026448924 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514788 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759533352 |

| nr EAN | 5012759976210 |

| Długość przewodu [mm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759989111 |

| nr EAN | 5012759772553 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379546770 |

| Ciężar [kg] | 0,016 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054640 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379550210 |

| nr EAN | 8012510009420 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510025345 |

| nr EAN | 8012510030967 |

| Ciśnienie od [kPa] | 28,9 |
| ciśnienie do [kPa] | 400 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,48 |
| nr EAN | 8012510032589 |

| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510050910 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nie dla normy emisji spalin producenta | 6 |
| nr EAN | 8435050645383 |

| Grubość [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4027816371427 |

| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 005 153 23 28 |
| nr EAN | 4027816370598 |

| Szerokość [mm] | 30,0 |
| Grubość [mm] | 50,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 18,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 9,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,010 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 000 905 61 02 |
| nr EAN | 4027816454434 |

| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 230 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| dla numeru OE | 000 905 67 04 |
| nr EAN | 4054224703731 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,034 |
| dla numeru OE | 009 153 52 28 |
| nr EAN | 4054224712740 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619324 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300676280 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica mocowania nasadki rurowej [mm] | 82 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nasadką rurową |
| dla kodu SA | MA4 = Euro 5b |
| nr EAN | 4082300768718 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300772630 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 230 |
| nr EAN | 4082300807578 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4082300804447 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079355346 |

| nr EAN | 8001063721477 |

| Długość [mm] | 35 |
| Szerokość [mm] | 48,5 |
| Grubość [mm] | 43 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5907558580648 |

| Grubość [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 5901619502037 |

| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5902659724649 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 5903364310530 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Strona zabudowy | Przewód do zaworu AGR |
| Sposób montażu | przykręcany |
| dla numeru OE | 007 153 03 28 |
| dla numeru OE | 651 905 02 00 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| dla numeru OE | A6450900048 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4040074248041 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074266632 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074272596 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287347 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074294895 |

| Ciężar netto [g] | 25 |
| nr EAN | 5902048059901 |

| Ciężar netto [g] | 30 |
| nr EAN | 5902048059987 |

| Ciężar netto [g] | 40 |
| nr EAN | 5902048897152 |

| Ciężar netto [g] | 20 |
| nr EAN | 5902048884176 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025