
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| dla numeru OE | 89452-20130 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 5050063610000 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 13650-50F10 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5050063254235 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 565 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 3165143941874 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759509128 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759494264 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613016008 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 490 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 101 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zakończeniem gumowym |
| nr EAN | 8717613015650 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018408 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 5 |
| nr EAN | 8717613026373 |

| nr EAN | 8717613056608 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510034835 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050625408 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 12x1.5 |
| nr EAN | 8435050636237 |

| Długość [mm] | 58,1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | 90919-05024 |
| nr EAN | 4027816306740 |

| Ograniczenia producenta | 8ET 009 142- 901 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300314427 |

| nr EAN | 8001063729589 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558570892 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor sprężyn skrętnych | biały |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| dla numeru OE | 89452 10040 |
| dla numeru OE | 89452 20130 |


| Ciężar netto [g] | 30 |
| nr EAN | 5902048080882 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Ciężar netto [g] | 45 |
| nr EAN | 5902048057808 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048081933 |

| Ciężar netto [g] | 160 |
| nr EAN | 5902048063816 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063823 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063830 |

| Ciężar netto [g] | 100 |
| nr EAN | 5902048023339 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902048023346 |

| Ciężar netto [g] | 98 |
| nr EAN | 5902048023353 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Ciężar netto [g] | 105 |
| nr EAN | 5902048923950 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063991 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048897275 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048925923 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048907042 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| nr EAN | 5902048897282 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Ciężar netto [g] | 185 |
| nr EAN | 5902048064059 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 600 |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| nr EAN | 4028977889233 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 390 |
| Ciężar [kg] | 0,98 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054228067334 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 2250 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 3276422538422 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025