Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ligier » system tworzenia mieszanki paliwowej Ligier IXO » tworzenie mieszanki Ligier IXO » sonda Ligier IXO

sonda do LIGIER IXO

wybierz typ samochodu LIGIER IXO :
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Kolor czarny
Głębokość zabudowy [mm] 18,3
Ciężar [kg] 0,046
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379053094
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,03
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379053759
Ciężar [kg] 0,022
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379054480
Kolor czarny
Głębokość zabudowy [mm] 18,3
Ciężar [kg] 0,046
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379053100
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,03
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379053766
Ciężar [kg] 0,022
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379054497
Ciężar [kg] 0,024
Kolor czarny
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379054749
Wymiar gwintu M14x1,25
Rozmiar klucza 17
nr EAN 8012510040140
cena brutto:
77.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050632611
Specyfikacja 768|SPI (iniezione c
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063211985
cena brutto:
40.00 zł
 Kup
Ciśnienie od [kPa] 17
ciśnienie do [kPa] 105
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 5907558580365
Ilość połączeń 4
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 5907558580396
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] 120
Kolor niebieski
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074287026
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,05
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,02
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Długość [mm] 76,5
Szerokość [mm] 65
Wysokość [mm] 30
Ciężar [kg] 0,03
Kolor czarny
Ilość biegunów 3
Ciężar [kg] 0,0614
nr EAN 4062375047147
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.