
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514740 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759963487 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379059874 |

| Ciężar [kg] | 0,016 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054633 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 265 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,314 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510006542 |

| Wymiar gwintu | 3/8-GAS |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510071885 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | 3/8x19 BSP |
| nr EAN | 8435050604236 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 15000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 260000 |
| nr EAN | 8435050636244 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050635810 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 8435050647646 |

| Grubość [mm] | 34,3 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 7,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 005 153 72 28 |
| nr EAN | 4027816384946 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4082300772623 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4082300804416 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| nr EAN | 5907558580624 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| dla numeru OE | 1865A014 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| dla numeru OE | A006 153 40 28 |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 15,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 260,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326945233 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 901 |
| nr EAN | 087295947159 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 425 |
| nr EAN | 087295961469 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Grubość [mm] | 34,3 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 7,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 005 153 72 28 |
| nr EAN | 4044688384942 |

| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4046001330810 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025