Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 901 | |
nr EAN | 087295947159 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 94715 NGK
MERCEDES-BENZ | 006 542 2018 | |
MERCEDES-BENZ | 006 542 2218 | |
MERCEDES-BENZ | 006 542 33 18 | |
MERCEDES-BENZ | 006 542 53 18 | |
MERCEDES-BENZ | 0065423918 | |
MERCEDES-BENZ | 008 542 33 18 | |
MERCEDES-BENZ | 0085427818 | |
MERCEDES-BENZ | A 006 542 2018 | |
MERCEDES-BENZ | A 006 542 21 18 | |
MERCEDES-BENZ | A 006 542 2218 | |
MERCEDES-BENZ | A 006 542 33 18 | |
MERCEDES-BENZ | A 006 542 53 18 | |
MERCEDES-BENZ | A 008 542 3318 | |
MERCEDES-BENZ | A 008 542 39 18 | |
MERCEDES-BENZ | A 008 542 61 18 | |
MERCEDES-BENZ | A 008 542 70 18 | |
MERCEDES-BENZ | A 008 542 78 18 | |
SMART | 006 542 20 18 | |
SMART | 006 542 22 18 | |
SMART | 006 542 33 18 | |
SMART | 006 542 53 18 | |
SMART | 0065423918 | |
SMART | 008 542 33 18 | |
SMART | 0085427818 | |
SMART | A 006 542 20 18 | |
SMART | A 006 542 21 18 | |
SMART | A 006 542 22 18 | |
SMART | A 006 542 33 18 | |
SMART | A 006 542 53 18 | |
SMART | A 008 542 33 18 | |
SMART | A 008 542 39 18 | |
SMART | A 008 542 61 18 | |
SMART | A 008 542 70 18 | |
SMART | A 008 542 78 18 | |
MAYBACH | 006 542 20 18 | |
MAYBACH | 006 542 22 18 | |
MAYBACH | 006 542 33 18 | |
MAYBACH | 006 542 53 18 | |
MAYBACH | 008 542 33 18 | |
MAYBACH | A 006 542 20 18 | |
MAYBACH | A 006 542 22 18 | |
MAYBACH | A 006 542 33 18 | |
MAYBACH | A 006 542 53 18 | |
MAYBACH | A 008 542 33 18 |
Zastosowanie Sonda lambda 94715 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 94715 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.