Tylko w połączeniu z | BM11461H |
nr EAN | 5052746188493 |
nr EAN | 4047024276499 |
Liczba przewodów | 5 |
Długość całkowita [mm] | 560 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
nr EAN | 3165143965696 |
nr EAN | 4047024876590 |
nr EAN | 4047025093293 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
nr EAN | 4047026264760 |
nr EAN | 4047025507042 |
nr EAN | 4047025567749 |
Długość przewodu [mm] | 464 |
nr EAN | 4047026448801 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759533352 |
nr EAN | 5012759976197 |
nr EAN | 5012759976210 |
Długość przewodu [mm] | 1080 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 5012759975275 |
Długość przewodu [mm] | 230 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 5012759975312 |
nr EAN | 5012759772553 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5012759540428 |
nr EAN | 5012759548868 |
nr EAN | 5012759557815 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379060023 |
Długość przewodu [mm] | 590 |
Głębokość zabudowy [mm] | 75 |
Gwintowana złączka | M14x1.5 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379318391 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379340972 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379539406 |
Ciężar [kg] | 0,016 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379054640 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379550265 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379060603 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379158508 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379550210 |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 540 |
Liczba przewodów | 5 |
nr EAN | 8053379535033 |
nr EAN | 8012510009420 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 8012510025345 |
nr EAN | 8012510030967 |
Ciśnienie od [kPa] | 28,9 |
ciśnienie do [kPa] | 400 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,48 |
nr EAN | 8012510032589 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uchwytu mocującego |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
nr EAN | 8012510048849 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
nr EAN | 8012510050910 |
Kolor obudowy | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 8435050622926 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | czarny |
nie dla normy emisji spalin producenta | 6 |
nr EAN | 8435050645383 |
Grubość [mm] | 52,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,005 |
nr EAN | 4027816371427 |
Długość [mm] | 42 |
Szerokość [mm] | 48,0 |
Grubość [mm] | 35,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 6,5 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,014 |
nr EAN | 4027816382935 |
Grubość [mm] | 51,0 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,020 |
dla numeru OE | 005 153 23 28 |
nr EAN | 4027816370598 |
Ilość połączeń | 3 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,033 |
dla numeru OE | 642 905 01 00 |
nr EAN | 4027816435877 |
Szerokość [mm] | 30,0 |
Grubość [mm] | 50,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 18,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 9,0 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,010 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 000 905 61 02 |
nr EAN | 4027816454434 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
dla numeru OE | 000 905 64 04 |
nr EAN | 4027816488392 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
dla numeru OE | 007 153 95 28 |
nr EAN | 4027816488439 |
Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,194 |
dla numeru OE | 651 090 01 48 |
nr EAN | 4054224723623 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4082300619324 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Ilość biegunów | 6 |
Długość przewodu [mm] | 600 |
nr EAN | 4082300652185 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4082300676280 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 360 |
nr EAN | 4082300709124 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 540 |
nr EAN | 4082300758429 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 4 |
Średnica mocowania nasadki rurowej [mm] | 82 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nasadką rurową |
dla kodu SA | MA4 = Euro 5b |
nr EAN | 4082300768718 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025