Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Ilość biegunów | 6 |
Długość przewodu [mm] | 600 |
nr EAN | 4082300652185 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 6PA 009 166-811 HELLA
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
55188205, 551882050, 9682216680
0035427018, 0045427318, A0035427018, A0045427318
1618AS, 9682216680
1618AS
11787539123, 11787539124, 11787540168, 752312302, 7539123, 7539124, 7540168
55188205, 551882050, 9682216680
55188205, 551882050, 5801478830, 9682216680
ALFA ROMEO | 551 8820 5 | |
ALFA ROMEO | 551882050 | |
ALFA ROMEO | 9682216680 | |
BMW | 11 78 7 539 123 | |
BMW | 11 78 7 539 124 | |
BMW | 11 78 7 540 168 | |
BMW | 7 523 123 02 | |
BMW | 7 539 123 | |
BMW | 7 539 124 | |
BMW | 7 540 168 | |
CITROËN | 16 18A S | |
CITROËN | 96 822 166 80 | |
FIAT | 55188205 | |
FIAT | 551882050 | |
FIAT | 9682216680 | |
IVECO | 55188205 | |
IVECO | 551882050 | |
IVECO | 5801478830 | |
IVECO | 9682216680 | |
MERCEDES-BENZ | 003 542 70 18 | |
MERCEDES-BENZ | 004 542 73 18 | |
MERCEDES-BENZ | A 003 542 70 18 | |
MERCEDES-BENZ | A 004 542 73 18 | |
PEUGEOT | 1618AS | |
SUZUKI | 1821379J80 | |
SUZUKI | 1821379J80000 | |
FERRARI | 551 8820 5 | |
FERRARI | 551 8820 50 | |
FERRARI | 968 2216 680 | |
SMART | A0045427318 |
Zastosowanie Sonda lambda 6PA 009 166-811 HELLA w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.