Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342305 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 910 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
nr EAN | 3165143199169 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387412 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387283 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759516256 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 5012759505007 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 103 | |
nr EAN | 8717613018392 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 620 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 107 | |
nr EAN | 8717613017906 |
nr EAN | 8012510009390 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | żółty | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
nr EAN | 8012510056394 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Długość [mm] | 1000 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77008 | |
nr EAN | 8435050618899 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | niebieski | |
Średnica zabudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 8435050604359 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Średnica zabudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 8435050604366 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
nr EAN | 8435050604083 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050622896 |
Długość [mm] | 340 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,69 | |
dla numeru OE | 037 905 377 A | |
nr EAN | 4027816271406 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 1000 | |
Opór [Ohm] | 148 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Kolor | czarny | |
Oznaczenie koloru | zielony | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Zakres temperatury [°C] | 25 | |
Zakres temperatury [°C] | 80 | |
nr EAN | 4082300144444 |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4082300619317 |
dla numeru artykułu | 550235 | |
Ciężar [kg] | 0,095 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5901779818825 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
nr EAN | 8001063819518 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Napięcie [V] | 12 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
nr EAN | 8001063904689 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Napięcie [V] | 12 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
nr EAN | 8001063776804 |
Długość [mm] | 885 | |
Opór [Ohm] | 2,1 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 885 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063651972 |
nr EAN | 8001063705132 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 | |
Ilość połączeń | 4 | |
Kolor | czarny | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Ciężar [kg] | 0,023 | |
nr EAN | 5907558548198 |
nr EAN | 5907558558913 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527124 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527155 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
dla numeru OE | 13 62 1 711 371 | |
dla numeru OE | 046 905 379 | |
dla numeru OE | 37880-P5T-G00 | |
dla numeru OE | 1430.80 | |
dla numeru OE | 504366815 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Oznaczenie koloru | żółty | |
średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 20 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
dla numeru OE | 6U0 919 501 B |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Kolor | czarny | |
Sposób montażu | wciskany | |
dla numeru OE | 028 906 081 | |
dla numeru OE | 95VW 12A697 DA |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Napięcie znamionowe [V] | 5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
dla numeru OE | 044 907 385 A |
Długość przewodu [mm] | 350 | |
Ilość biegunów | 3 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Punkt włączania [°C] | -40 | |
Punkt włączania [°C] | 150 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074333761 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Punkt włączania [°C] | -40 | |
Punkt włączania [°C] | 150 | |
Średnica [mm] | 20 | |
Wymiar gwintu | -- | |
Rozmiar klucza | -- | |
Kolor | niebieski | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4040074345382 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Punkt włączania [°C] | -40 | |
Punkt włączania [°C] | 150 | |
Średnica [mm] | 20 | |
Wymiar gwintu | -- | |
Rozmiar klucza | -- | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074345405 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074295717 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | |
Długość przewodu [mm] | 950 | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4040074313718 |
Liczba przewodów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 087295119525 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 087295913581 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 780 | |
nr EAN | 087295913598 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 585 | |
nr EAN | 087295916117 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1670 | |
nr EAN | 087295902097 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 1430 | |
nr EAN | 087295911600 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 625 | |
Ciężar [kg] | 0,15 | |
Opór [Ohm] | 2,1 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 885 | |
Ciężar [kg] | 0,19 | |
Opór [Ohm] | 2,1 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Ciężar [kg] | 0,14 | |
nr EAN | 3276422538064 |
Długość [mm] | 37 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 025 906 041 A | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4046001285806 |
Średnica [mm] | 25 | |
Długość [mm] | 42 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
dla numeru OE | 6U0 919 501 B | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4046001285820 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025