Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » system tworzenia mieszanki paliwowej Opel ASTRA F CLASSIC liftback (T92) » tworzenie mieszanki Opel ASTRA F CLASSIC liftback (T92) » sonda Opel ASTRA F CLASSIC liftback (T92)

sonda do OPEL ASTRA F CLASSIC liftback (T92)

wybierz typ samochodu OPEL ASTRA F CLASSIC liftback (T92):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
590 mm / 12V - W166, W205, W/S213, W447
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 0009052809
Numer dostawcy: AT11412
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047024597211
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759511657
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5012759533352
Długość przewodu [mm] 230
Ilość połączeń 2
nr EAN 5012759989111
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759772553
Głębokość zabudowy [mm] 24
Ilość połączeń 3
Opór [kOhm] 145
nr EAN 8053379058884
Ciężar [kg] 0,016
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379054640
Głębokość zabudowy [mm] 24
Ilość połączeń 3
Opór [kOhm] 145
nr EAN 8053379343089
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379060603
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379157181
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510030967
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24,3
nr EAN 8012510027769
Ciśnienie od [kPa] 34,4
ciśnienie do [kPa] 315,6
Napięcie wyjściowe od [V] 0,399
Napięcie wyjściowe do [V] 4,654
nr EAN 8012510032572
Szerokość [mm] 30,0
Grubość [mm] 50,0
średnica zewnętrzna [mm] 18,0
średnica zewnętrzna [mm] 9,0
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,010
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 000 905 61 02
nr EAN 4027816454434
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Ilość połączeń 2
Długość przewodu [mm] 230
Ciężar [kg] 0,035
dla numeru OE 000 905 67 04
nr EAN 4054224703731
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,034
dla numeru OE 009 153 52 28
nr EAN 4054224712740
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Oznaczenie koloru szary
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300247527
Ilość połączeń 2
nr EAN 4082300619324
cena brutto:
32.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 2
nr EAN 4082300676280
cena brutto:
97.99 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 3
nr EAN 4082300802887
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 230
nr EAN 4082300807578
cena brutto:
47.99 zł
 Kup
Wymagana ilość 1
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,035
nr EAN 5901779819228
cena brutto:
39.00 zł
 Kup
Numer seryjny K8801040
nr EAN 5901159269568
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24,3
nr EAN 5901619593868
cena brutto:
146.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074287347
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074294895
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 5
Ilość połączeń 2
Długość przewodu [mm] 255
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Długość całkowita [mm] 323
nr EAN 4028977936593
Szerokość [mm] 30,0
Grubość [mm] 50,0
średnica zewnętrzna [mm] 18,0
średnica zewnętrzna [mm] 9,0
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,010
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688587169
Kształt obudowy wtyczki owalny
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276422538255
dla numeru OE 003 153 97 28
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wałka rozrządu
Wymagana ilość 1
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 3
Ilość połączeń 3
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki owalny
Oznaczenie koloru szary
Opór [kOhm] 145
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
Ciężar [kg] 0,027
nr EAN 4046001342431
Ciężar [kg] 0,01413
nr EAN 4046001313967
Wyświetlanie od 1 do 34 (z 34 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.