
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047024370814 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024896048 |

| Długość przewodu [mm] | 330 |
| nr EAN | 4047026448344 |

| nr EAN | 4047023068965 |

| nr EAN | 4047023069191 |

| nr EAN | 5012759976241 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759536377 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759975770 |

| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759975008 |

| Długość przewodu [mm] | 330 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759975015 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759981108 |

| Długość przewodu [mm] | 1070 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759989050 |

| nr EAN | 5012759771976 |

| Jakość | OE |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 380 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 96 |
| nr EAN | 8717613048344 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379061051 |

| Długość przewodu [mm] | 1240 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 26,5 |
| Gwintowana złączka | M14x1.5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379312511 |

| Długość przewodu [mm] | 1120 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 54 |
| Gwintowana złączka | M14x1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379130542 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379550197 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379125791 |

| Długość przewodu [mm] | 1120 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 54 |
| Gwintowana złączka | M14x1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379127450 |

| Długość przewodu [mm] | 1240 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 26,5 |
| Gwintowana złączka | M14x1.5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379164721 |

| Długość przewodu [mm] | 1100 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 56 |
| Gwintowana złączka | M14x1.5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379164684 |

| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013328 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510078563 |

| Ciśnienie od [kPa] | 3,2 |
| ciśnienie do [kPa] | 120,6 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510048696 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
| nr EAN | 8435050632987 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Od ciśnienia [Pa] | 50000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 350000 |
| nr EAN | 8435050637555 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | kość słoniowa |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050642566 |

| Długość [mm] | 59 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,027 |
| dla numeru OE | 12 35 029 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816370550 |

| Długość [mm] | 50 |
| Szerokość [mm] | 40,0 |
| Grubość [mm] | 24,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816387107 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| dla numeru OE | 08 62 040 |
| nr EAN | 4027816457725 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| dla numeru OE | 08 55 432 |
| nr EAN | 4027816493020 |

| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1061 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| dla numeru OE | 08 55 274 |
| nr EAN | 4054224008249 |

| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1171 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| dla numeru OE | 08 55 557 |
| nr EAN | 4054224008362 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 7,4 |
| nie dla wariantu wyposażenia | 4mm |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 294 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | jasnoniebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Kolor | niebieski |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300203431 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306804 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300587142 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 30,8 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 369,2 |
| Zakres pomiarowy od [V] | 0,250 |
| Zakres pomiarowy do [V] | 4,750 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300619126 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300648133 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1130 |
| nr EAN | 4082300759259 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 270 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300758887 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300802832 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079382045 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079351195 |

| nr EAN | 8001063927855 |

| nr EAN | 8001063913810 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 504 |
| nr EAN | 8001063731469 |

| Długość [mm] | 61 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 5907558548143 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5903364319182 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025