Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,016 | |
dla numeru OE | 1920.CZ | |
nr EAN | 5050063200768 |
nr EAN | 4047024267336 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 | |
nr EAN | 5012759376744 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759379837 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759514580 |
nr EAN | 5012759976135 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759990193 |
nr EAN | 8717613111512 |
Ciężar [kg] | 0,162 | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 8053379550791 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
nr EAN | 8012510016619 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 250 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,95 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,71 | |
nr EAN | 8012510095164 |
nr EAN | 8012510094020 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 22 | |
nr EAN | 8012510026533 |
Ilość biegunów | 3 | |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 240000 | |
nr EAN | 8435050634769 |
Długość [mm] | 55,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,021 | |
dla numeru OE | 1920.QN | |
nr EAN | 4027816312406 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 4027816309819 |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
dla numeru OE | 1920.CZ | |
nr EAN | 4027816377405 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 27 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 45 | |
Ciężar [kg] | 0,042 | |
dla numeru OE | 1920.GW | |
nr EAN | 4027816451778 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 27 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 45 | |
Ciężar [kg] | 0,043 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 1920.GW S1 | |
nr EAN | 4027816451877 |
Ilość połączeń | 3 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
nr EAN | 4082300243604 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 4082300253849 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Średnica 1 [mm] | 25,4 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Długość 1 [mm] | 53 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300289923 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 250000 | |
Napięcie znamionowe [V] | 5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 4082300307054 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 0 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 100 | |
Zakres pomiarowy od [V] | 0,5 | |
Zakres pomiarowy do [V] | 4,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 4082300509830 |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4082300619355 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nakładka pedału z aluminium | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
Materiał | Aluminium | |
nr EAN | 4082300677034 |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nr EAN | 4082300675962 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nakładka pedału z gumy | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nr EAN | 4082300675948 |
Układ wydechowy | dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079374057 |
Numer seryjny | K8805911 | |
nr EAN | 5901159270465 |
Numer seryjny | K8805924 | |
nr EAN | 5901159270489 |
nr EAN | 8001063669465 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | zielony | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 5907558548228 |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 5907558580495 |
nr EAN | 5903364343156 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 27 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 45 | |
Ciężar [kg] | 0,043 | |
nr EAN | 5902659783356 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
nr EAN | 5902659783493 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 4040074238776 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 240,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326942638 |
Kolor | szary | |
Ciężar netto [g] | 20 | |
nr EAN | 5902048080721 |
Ciężar netto [g] | 25 | |
nr EAN | 5902048059956 |
Ograniczenia producenta | DELPHI | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Ciężar netto [g] | 155 | |
nr EAN | 5902048057396 |
Tryb pracy | elektroniczny | |
Napięcie [V] | 12 | |
Techniczny numer informacyjny | SI 0105 | |
nr EAN | 4028977495656 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Techniczny numer informacyjny | PI 2004 | |
nr EAN | 4028977937071 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,26 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Długość [mm] | 55,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,021 | |
nr EAN | 4044688312402 |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 4044688377401 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 27 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 45 | |
Ciężar [kg] | 0,042 | |
nr EAN | 4044688451774 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 27 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 45 | |
Ciężar [kg] | 0,043 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688661197 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025