Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » system tworzenia mieszanki paliwowej Citroën C8 (EA_, EB_) » tworzenie mieszanki Citroën C8 (EA_, EB_) » sonda Citroën C8 (EA_, EB_)

sonda do CITROËN C8 (EA_, EB_)

wybierz typ samochodu CITROËN C8 (EA_, EB_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,96
nr EAN 5050063166897
Tylko w połączeniu z BM11026
Tylko w połączeniu z BM11026P
nr EAN 5052746138870
Tylko w połączeniu z BM11026H
Tylko w połączeniu z BM11026HP
nr EAN 5052746167689
nr EAN 4047026449211
Ilość podłączonych styków 3
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-931
nr EAN 5012759376744
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759512593
cena brutto:
117.00 zł
 Kup
nr EAN 5012759963180
nr EAN 5012759976135
Ilość podłączonych styków 2
Kolor czarny
nr EAN 5012759990193
Głębokość zabudowy [mm] 22
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379058075
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379153848
Głębokość zabudowy [mm] 22
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379154296
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379164271
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
nr EAN 8012510016619
Długość czujnika pomiarowego [mm] 22
nr EAN 8012510026533
Ciśnienie od [kPa] 26,7
ciśnienie do [kPa] 326,7
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510032558
Ciśnienie od [kPa] 26,7
ciśnienie do [kPa] 326,7
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510032565
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510039946
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050622568
cena brutto:
33.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy zielony
Średnica zabudowy [mm] 20
nr EAN 8435050620885
Napięcie [V] 12
Kolor obudowy czarny
Ilość połączeń 2
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 8435050626153
cena brutto:
116.00 zł
 Kup
Do ciśnienia [Pa] 100000
Ilość biegunów 3
nr EAN 8435050639412
Długość [mm] 55,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,021
dla numeru OE 1920.QN
nr EAN 4027816312406
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 4027816309819
Ilość połączeń 3
Kolor czarny
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,02
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816371205
Rodzaj oporu czujnik cieplny masy powietrza
Długość [mm] 96
Średnica wewnętrzna [mm] 72,7
średnica zewnętrzna [mm] 80,0
Ilość połączeń 4
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,18
dla numeru OE 1920.HH
nr EAN 4027816372882
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Oznaczenie koloru czarny
nr EAN 4082300243604
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 4
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 80
nr EAN 4082300240009
cena brutto:
160.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Zakres pomiarowy od [kPa] 26,7
Zakres pomiarowy do [kPa] 326,7
Ilość połączeń 3
nr EAN 4082300408300
Ilość połączeń 2
nr EAN 4082300619355
Układ wydechowy dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych
Do ciśnienia [Pa] 100000
Napięcie od [V] 0,5
Napięcie do [V] 4,5
Ilość biegunów 3
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079374040
Numer seryjny K8805924
nr EAN 5901159270489
Ilość połączeń 2
Kolor zielony
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 5907558548228
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 5902659783493
Ciśnienie [bar] od 0,267
Ciśnienie [bar] do 3,267
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074294338
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074294932
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074281178
Zakres pomiarowy od [kPa] 35,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 320,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326953115
Zakres pomiarowy od [kPa] 35,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 320,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326957533
Kolor szary
Ciężar netto [g] 20
nr EAN 5902048080721
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar netto [g] 188
nr EAN 5902048057365
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0100
nr EAN 4028977568428
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,04
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Długość [mm] 55,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,021
nr EAN 4044688312402
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 56 pozycji)
Stron:  1  2  [Następna >>] 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.