Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Porsche » system tworzenia mieszanki paliwowej Porsche 911 Targa (993) » tworzenie mieszanki Porsche 911 Targa (993) » sonda Porsche 911 Targa (993)

sonda do PORSCHE 911 Targa (993)

wybierz typ samochodu PORSCHE 911 Targa (993):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
165.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
nr EAN 4047025655910
cena brutto:
374.01 zł
 Kup
Liczba przewodów 4
Długość całkowita [mm] 930
nr EAN 4047026300383
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047026209624
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
nr EAN 4047026477221
Status produktu: Normalny
nr EAN 5012759990247
Jakość OE
Wymiar gwintu M12x1.25
Długość przewodu [mm] 1000
Ilość biegunów 2
nr EAN 8717613168554
Głębokość zabudowy [mm] 28
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379340835
Wymiar gwintu M12x1,5
nr EAN 8012510025376
Ciśnienie od [kPa] 27,2
ciśnienie do [kPa] 400
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,508
nr EAN 8012510035177
Od ciśnienia [Pa] 50000
Do ciśnienia [Pa] 400000
Ilość biegunów 3
nr EAN 8435050642580
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300323542
Ilość połączeń 2
nr EAN 4082300619379
cena brutto:
52.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
Gwint zewn. [mm] 12
Skok gwintu [mm] 1,5
nr EAN 4082300619867
Długość [mm] 70
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Kształt łba śruby / nakrętki zewnętrzny wielokątny
Ilość połączeń 2
Materiał Tworzywo sztuczne
Długość śruby pod główką [mm] 45
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 5901619568231
cena brutto:
72.00 zł
 Kup
Długość czujnika pomiarowego [mm] 27,9
nr EAN 5902659783684
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Liczba otworów do mocowania 1
Głębokość zabudowy [mm] 28
dla numeru OE 13 62 7 525 014
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Głębokość zabudowy [mm] 28
dla numeru OE 13 62 7 546 660
Jakość EQUIVALENT
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074293737
Ilość połączeń 3
nr EAN 4040074308189
Status produktu: Normalny
Status produktu: Normalny
Status produktu: Normalny
Kolor czarny
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
nr EAN 4103590676412
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 4046001617997
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Ciężar [kg] 0,025
nr EAN 4046001780509
Nowa część 
niewymagany zwrot starej części 
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4062375258581
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kształt obudowy wtyczki owalny
Liczba przewodów 1
nr EAN 4062375211647
Wyświetlanie od 1 do 27 (z 27 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.