Ciężar [kg] | 0,030 | |
dla numeru OE | 8-16212-460-0 | |
nr EAN | 5050063139006 |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165144056454 |
nr EAN | 4047024890565 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759349489 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759349557 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759349571 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
nr EAN | 5012759507490 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759536292 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759992845 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 575 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 86 | |
nr EAN | 8717613024171 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 93 | |
nr EAN | 8717613029701 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 525 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 100 | |
nr EAN | 8717613042182 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
nr EAN | 8012510078563 |
nr EAN | 8012510026472 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 121,6 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,394 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510034040 |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050624630 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050617151 |
nr EAN | 8435050620366 |
Długość [mm] | 57 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Ciężar [kg] | 0,010 | |
dla numeru OE | 12 38 079 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia | |
nr EAN | 4027816308317 |
Długość [mm] | 57 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Ciężar [kg] | 0,020 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
dla numeru OE | 1238 079 KPL | |
nr EAN | 4027816308331 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300215441 |
średnica zewnętrzna [mm] | 7,4 | |
nie dla wariantu wyposażenia | 4mm | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Opór [Ohm] | 2080 | |
Opór [Ohm] | 294 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | 12 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | jasnoniebieski | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały | |
Kolor | niebieski | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Zakres temperatury [°C] | 25 | |
Zakres temperatury [°C] | 80 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
nr EAN | 4082300203431 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300306057 |
Ilość biegunów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 232 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 4082300758726 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300772654 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300772609 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 4082300777185 |
Ilość połączeń | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 4029416395391 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 22 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
nr EAN | 8001063730226 |
Opór [Ohm] | 9 | |
Długość [mm] | 575 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 575 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063865256 |
Opór [Ohm] | 9 | |
Ilość przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 525 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 525 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063910772 |
nr EAN | 8001063722283 |
nr EAN | 8001063927855 |
nr EAN | 8001063859668 |
nr EAN | 8001063906829 |
Długość [mm] | 57 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Ciężar [kg] | 0,010 | |
nr EAN | 5907558570977 |
Ciśnienie od [kPa] | 20 | |
ciśnienie do [kPa] | 100 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,516 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,775 | |
nr EAN | 5907558580372 |
Długość [mm] | 61 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 28 | |
Ciężar [kg] | 0,023 | |
nr EAN | 5907558548143 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558570892 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5902659705051 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 600 | |
nr EAN | 5902659705082 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 575 | |
nr EAN | 5902659782892 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 8,3 | |
nr EAN | 5903364311070 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor wtyczki | jasny niebieski | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 mm | |
dla numeru OE | 12566778 | |
dla numeru OE | 1338.F9 | |
dla numeru OE | 500382599 | |
dla numeru OE | 50 10 412 450 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ciśnienie od [kPa] | 20 | |
ciśnienie do [kPa] | 100 | |
dla numeru OE | 12614970 | |
dla numeru OE | 77 00 106 644 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor | czarny | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Sposób montażu | wciskany | |
Głębokość zabudowy [mm] | 30 | |
dla numeru OE | 1238079 | |
dla numeru OE | 60606033 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Rozmiar klucza | 19 mm | |
dla numeru OE | 1342567 | |
dla numeru OE | 6238422 | |
dla numeru OE | 90542063 |
Ilość biegunów | 6 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z manualną skrzynią biegów | |
Litera rozpoznawcza | BK | |
dla numeru OE | 9193186 | |
dla numeru OE | 848003 |
Ilość biegunów | 6 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów | |
Litera rozpoznawcza | BL |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025