Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 6 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
nr EAN | 4082300131017 |
nr EAN | 4047024267299 |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 130 |
nr EAN | 4047023187536 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
nr EAN | 4047024123137 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759376867 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
Ilość podłączonych styków | 6 |
nr EAN | 5012759505366 |
nr EAN | 5012759962886 |
nr EAN | 5012759545850 |
Ciężar [kg] | 0,020 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379055081 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,188 |
Materiał | PBT (polibutylentereftalat) |
Ilość połączeń | 6 |
Dolot - Ø [mm] | 70 |
Wylot - Ø [mm] | 70 |
nr EAN | 8053379067480 |
nr EAN | 8012510091104 |
Ciśnienie od [kPa] | 15 |
ciśnienie do [kPa] | 255 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,298 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510095126 |
Ilość biegunów | 4 |
Kolor obudowy | czarny |
Średnica [mm] | 20 |
nr EAN | 8435050620878 |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Kolor obudowy | czarny |
nr EAN | 8435050622674 |
Ilość biegunów | 3 |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
nr EAN | 8435050632918 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa |
Ilość połączeń | 6 |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
nr EAN | 4082300131017 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 3 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300243642 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Od ciśnienia [Pa] | 15000 |
Do ciśnienia [Pa] | 255000 |
Napięcie znamionowe [V] | 5 |
nr EAN | 4082300221879 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Ilość połączeń | 4 |
nr EAN | 4082300306255 |
Sposób montażu | przykręcany |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300509779 |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 8001063508559 |
nr EAN | 8001063669663 |
nr EAN | 8001063900971 |
nr EAN | 8001063690193 |
Ciśnienie od [kPa] | 15 |
ciśnienie do [kPa] | 255 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,298 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 5907558580549 |
Ilość połączeń | 4 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,020 |
nr EAN | 5907558581003 |
nr EAN | 5907558558937 |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 130 |
nr EAN | 5901619521885 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
nr EAN | 5902659724724 |
Jakość | EQUIVALENT |
dla numeru artykułu | 86028E |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Wymiar gwintu | -- |
Rozmiar klucza | -- |
Kolor | czarny |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074615218 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Ciśnienie [bar] od | 0,25 |
Ciśnienie [bar] do | 2,41 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074299876 |
Dolot - Ø [mm] | 69,8 |
Wylot - Ø [mm] | 69,8 |
Długość [mm] | 109 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326901444 |
Ciężar netto [g] | 95 |
nr EAN | 5902048030696 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048057631 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,28 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Ograniczenia producenta | SIEMENS |
Ilość biegunów | 6 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 182 |
Szerokość [mm] | 165 |
Wysokość [mm] | 125 |
Ciężar [kg] | 0,28 |
nr EAN | 3276422537029 |
Ilość biegunów | 6 |
Kolor | czarny |
nr EAN | 4103590908117 |
dla numeru OE | 504 229 208 |
Ciężar [kg] | 0,046 |
nr EAN | 4046001832079 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025