Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,030 | |
dla numeru OE | 39310-38050 | |
nr EAN | 5050063472042 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1.5 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 350 | |
Ciężar [kg] | 0,120 | |
dla numeru OE | 1588A021 | |
nr EAN | 5050063072129 |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342343 |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165144056454 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759511435 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 103 | |
nr EAN | 8717613016008 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 95 | |
nr EAN | 8717613016800 |
Jakość | OE | |
Ograniczenia producenta | DENSO | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 390 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 93 | |
nr EAN | 8717613016343 |
Jakość | OE | |
Ograniczenia producenta | DENSO | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 340 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 86 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zakończeniem gumowym | |
nr EAN | 8717613018682 |
Głębokość zabudowy [mm] | 27 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór [MOhm] | 13 | |
nr EAN | 8053379056927 |
Wymiar gwintu | 1/8 GAS | |
Rozmiar klucza | 13 | |
nr EAN | 8012510040843 |
Wymiar gwintu | 3/8-GAS | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510071885 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Wymiar gwintu | 3/8x19 BSP | |
nr EAN | 8435050604236 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | biały | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 8435050615126 |
Długość [mm] | 57,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 4027816325758 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300306064 |
nr EAN | 4029416325343 |
Numer seryjny | K8806305 | |
nr EAN | 5901159270533 |
nr EAN | 8001063725574 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527162 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558570892 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 27 | |
nr EAN | 5902659783707 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Liczba otworów do mocowania | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
dla numeru OE | MD614734 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 400 | |
nr EAN | 087295950029 |
Ciężar netto [g] | 20 | |
nr EAN | 5902048031518 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081940 |
Ciężar netto [g] | 160 | |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048081261 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063830 |
Ciężar netto [g] | 100 | |
nr EAN | 5902048023339 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5902048023346 |
Ciężar netto [g] | 98 | |
nr EAN | 5902048023353 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 105 | |
nr EAN | 5902048923950 |
Ciężar netto [g] | 100 | |
nr EAN | 5902048081490 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048063991 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048897275 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048925923 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
nr EAN | 5902048907042 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
nr EAN | 5902048897282 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Ciężar netto [g] | 185 | |
nr EAN | 5902048064059 |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 420 | |
Ciężar [kg] | 0,90 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 4 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,09 | |
Opór [Ohm] | 13 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 470 | |
Ciężar [kg] | 0,12 | |
Opór [Ohm] | 6 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 57,5 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 4044688325754 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 3276422538132 |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem zaciskowym | |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Ilość biegunów | 4 | |
dla numeru OE | V99760001 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze złączem termokurczliwo-zaciskowym | |
Długość przewodu [mm] | 210 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Liczba przewodów | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,09 | |
Długość [mm] | 350 | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
nr EAN | 4046001644924 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024