Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Saab » system tworzenia mieszanki paliwowej Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) » tworzenie mieszanki Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) » sonda Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75)

sonda do SAAB 9-3 (YS3F, E79, D79, D75)

wybierz typ samochodu SAAB 9-3 (YS3F, E79, D79, D75):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759523513
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379061051
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379057313
Ilość połączeń 4
nr EAN 8053379125791
Ilość połączeń 5
nr EAN 8053379068029
Ciśnienie od [kPa] 11
ciśnienie do [kPa] 307
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,75
nr EAN 8012510013328
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementów przyłączeniowych
Odpowiada części oryginalnej w kolorze biały
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510078563
cena brutto:
34.00 zł
 Kup
Kolor obudowy jasnoniebieski
Ilość biegunów 2
Wymiar gwintu M 12x1,5
nr EAN 8435050615096
cena brutto:
94.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Od ciśnienia [Pa] 11000
Do ciśnienia [Pa] 307000
nr EAN 8435050632987
cena brutto:
32.00 zł
 Kup
średnica zewnętrzna [mm] 7,4
nie dla wariantu wyposażenia 4mm
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rozmiar klucza 19
Opór [Ohm] 2080
Opór [Ohm] 294
Ilość połączeń 2
Gwint zewn. [mm] 12
Odpowiada części oryginalnej w kolorze jasnoniebieski
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Odpowiada części oryginalnej w kolorze biały
Kolor niebieski
Skok gwintu [mm] 1,5
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 4082300203431
Długość [mm] 61
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor szary
Długość śruby pod główką [mm] 28
Ciężar [kg] 0,023
nr EAN 5907558548143
nr EAN 5907558562286
nr EAN 5902659785480
cena brutto:
19.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor wtyczki jasny niebieski
Kształt obudowy wtyczki owalny
Gwint zewn. [mm] M 12x1,5
Rozmiar klucza 19 mm
dla numeru OE 12566778
dla numeru OE 1338.F9
dla numeru OE 500382599
dla numeru OE 50 10 412 450
cena brutto:
57.99 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Kształt obudowy wtyczki owalny
Liczba otworów do mocowania 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Ciśnienie od [kPa] 20
ciśnienie do [kPa] 300
dla numeru OE 55206797
dla numeru OE 6238865
dla numeru OE 1611432480
dla numeru OE EL8A-9F479-CA
Jakość EQUIVALENT
Zakres pomiarowy od [kPa] 11,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 307,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326925655
Rodzaj korpusu bez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326930062
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar netto [g] 220
nr EAN 5902048904379
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0104
nr EAN 4028977651090
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 4
dla numeru OE 55 219 298
Ciężar [kg] 0,04523
nr EAN 4046001443343
ID wykonania wtyczki 2-polig
Wymiar gwintu M12x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor obudowy czarny
Ciężar [kg] 0,03209
nr EAN 4046001300851
Zakres pomiarowy od [kPa] 11
Zakres pomiarowy do [kPa] 307
Zakres pomiarowy od [V] 0,25
Zakres pomiarowy do [V] 4,75
Ilość połączeń 4
nr EAN 3531650041091
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.