Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volvo » tworzenie mieszanki Volvo V70 III (135) » sonda Volvo V70 III (135)

sonda do VOLVO V70 III (135)

wybierz typ samochodu VOLVO V70 III (135):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
nr EAN 5012759976289
Ilość czopów 5
Rodzaj korpusu bez obudowy
nr EAN 5012759572634
Jakość OE
Tryb pracy elektryczny
Ilość biegunów 5
nr EAN 8717613026359
Jakość OE
Ograniczenia producenta DENSO
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 515
Ilość biegunów 4
Masa [g] 97
nr EAN 8717613048504
Jakość OE
Ograniczenia producenta DENSO
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 395
Ilość biegunów 4
Masa [g] 91
nr EAN 8717613048511
cena brutto:
127.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510012031
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementów przyłączeniowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez króćca przyłączeniowego
Ciśnienie od [kPa] 0,2
ciśnienie do [kPa] 100
Napięcie wyjściowe od [V] 0,5
Napięcie wyjściowe do [V] 4,5
nr EAN 8012510044667
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość połączeń 6
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
nr EAN 4082300677041
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość połączeń 6
Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
nr EAN 4082300677058
Sposób montażu przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość połączeń 5
nr EAN 4082300773118
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
nr EAN 5902659783455
cena brutto:
372.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 6
Kształt obudowy wtyczki owalny
Liczba otworów do mocowania 3
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
dla numeru OE 31329058
Ilość połączeń 3
nr EAN 4040074248034
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Kolor biały
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074287309
Ilość biegunów 2
Długość przewodu [mm] 290
Rodzaj czujnika czujnik PTC
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkową pozycją mocowania
nr EAN 4040074314203
Napięcie robocze [V] 12
Ciśnienie [bar] od 0,5
Ciśnienie [bar] do 3,5
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074299968
Ciężar netto [g] 435
nr EAN 5902048910721
Ciężar netto [g] 80
nr EAN 5902048922618
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 5
Ilość połączeń 2
Długość przewodu [mm] 385
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Długość całkowita [mm] 483
nr EAN 4028977947322
Techniczny numer informacyjny PI 2028
nr EAN 4028977940866
Wyświetlanie od 1 do 22 (z 22 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.