Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mazda » system tworzenia mieszanki paliwowej Mazda 626 IV (GE) » tworzenie mieszanki Mazda 626 IV (GE) » sonda Mazda 626 IV (GE)

sonda do MAZDA 626 IV (GE)

wybierz typ samochodu MAZDA 626 IV (GE):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165143342343
cena brutto:
187.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 4
Długość całkowita [mm] 510
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
nr EAN 3165143153123
cena brutto:
135.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda planarna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5012759407394
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 750
Ilość biegunów 4
Masa [g] 103
nr EAN 8717613018408
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 300
Ilość biegunów 4
Masa [g] 89
nr EAN 8717613018262
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
nr EAN 8012510064955
cena brutto:
35.01 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy zielony
Wymiar gwintu M 12x1,5
nr EAN 8435050604175
cena brutto:
150.99 zł
 Kup
Sonda lambda ogrzewana
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Liczba przewodów 4
Długość przewodu [mm] 500
Ciężar [kg] 0,097
nr EAN 4054224757765
Status produktu: Normalny
nr EAN 4029416326388
Ilość biegunów 1
Kolor wtyczki szary
Długość przewodu [mm] 280
Wymiar gwintu M10x1,25 mm
dla numeru OE FSD7 18 921C
cena brutto:
312.00 zł
 Kup
Tryb pracy elektryczny
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Kolor zielony
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074287132
cena brutto:
126.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 400
Ciężar [kg] 0,09
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
cena brutto:
109.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,14
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
cena brutto:
142.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Długość [mm] 348
Ciężar [kg] 0,12
Opór [Ohm] 6
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda Sonda lambda
Liczba przewodów 4
Sonda lambda ogrzewana
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Rozmiar klucza 22
Liczba przewodów 4
Długość przewodu [mm] 500
Ciężar [kg] 0,097
nr EAN 4054228757761
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor obudowy zielony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Wymiar gwintu M12x1,5
Ciężar [kg] 0,03177
nr EAN 4046001370120
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.