Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,001 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 5050063157772 |
Długość [mm] | 33,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 21,38 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,027 | |
dla numeru OE | L3G2-18-230 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 5050063254228 |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342343 |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165144056454 |
nr EAN | 4047024056428 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759515464 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759509128 |
Sonda lambda | Sonda planarna | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759501993 |
nr EAN | 5012759963524 |
nr EAN | 5012759501955 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 95 | |
nr EAN | 8717613018422 |
Jakość | OE | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość biegunów | 5 | |
nr EAN | 8717613026427 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | szary | |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 | |
nr EAN | 8435050617588 |
Ilość biegunów | 4 | |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 115000 | |
nr EAN | 8435050637234 |
Od ciśnienia [Pa] | 10000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 115000 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050637791 |
Długość przewodu [mm] | 300 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor obudowy | szary | |
nr EAN | 8435050637425 |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | |
Długość przewodu [mm] | 500 | |
Ilość biegunów | 5 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
nr EAN | 8435050648506 |
Długość [mm] | 33,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 21,38 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,027 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4054224068076 |
Ilość połączeń | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 210 | |
Ciężar [kg] | 0,057 | |
nr EAN | 4054224068120 |
Sonda lambda | ogrzewana | |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość przewodu [mm] | 500 | |
Ciężar [kg] | 0,097 | |
nr EAN | 4054224757765 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300306262 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 4082300314410 |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4082300775426 |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4082300775495 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300802863 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 5 | |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 4029416327743 |
Napięcie [V] | 12 | |
nr EAN | 4029416395407 |
Wysokość [mm] | 34 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
dla numeru artykułu | 550040 | |
Ciężar [kg] | 0,032 | |
Opór [Ohm] | 450 | |
nr EAN | 5901779819099 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063508030 |
nr EAN | 8001063922836 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063479293 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 33,7 | |
nr EAN | 5907558581911 |
Sonda lambda | Sonda lambda | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558527162 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Liczba przewodów | 4 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 5907558570892 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor wtyczki | jasnoszary | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 mm | |
dla numeru OE | 5072891 | |
dla numeru OE | LRA1600BA | |
dla numeru OE | L35G-18-840 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Ciśnienie od [kPa] | 10 | |
ciśnienie do [kPa] | 115 | |
dla numeru OE | KL47 18 211A |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Opór [Ohm] | 450 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Głębokość zabudowy [mm] | 27 | |
dla numeru OE | ZJ01 18 230 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074281185 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny | |
Długość przewodu [mm] | 260 | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074313466 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 760 | |
nr EAN | 087295193594 |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość [mm] | 750 | |
nr EAN | 087295903964 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość [mm] | 495 | |
nr EAN | 087295948057 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 | |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 115,0 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza | |
nr EAN | 4010326968966 |
Ciężar netto [g] | 22 | |
nr EAN | 5902048092977 |
Ciężar netto [g] | 34 | |
nr EAN | 5902048080820 |
Rodzaj korpusu | bez obudowy | |
Ciężar netto [g] | 45 | |
nr EAN | 5902048057563 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081933 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048081940 |
Ciężar netto [g] | 160 | |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025