nr EAN | 4047024790247 |
Liczba przewodów | 5 | |
Długość całkowita [mm] | 370 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | |
nr EAN | 4047025089333 |
nr EAN | 4047025091916 |
nr EAN | 5012759976234 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759968611 |
nr EAN | 5012759544037 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 | |
nr EAN | 8012510033647 |
Długość [mm] | 110 | |
Dolot - Ø [mm] | 70 | |
Wylot - Ø [mm] | 70 | |
nr EAN | 8012510050163 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego | |
Ciśnienie od [kPa] | 0,2 | |
ciśnienie do [kPa] | 100 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 | |
nr EAN | 8012510044667 |
Do ciśnienia [Pa] | 100000 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050638026 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
dla numeru OE | 22 77 014 54R | |
nr EAN | 4054224031735 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,050 | |
dla numeru OE | 82 00 974 421 | |
nr EAN | 4054224731185 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300306170 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300509779 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa | |
Ilość połączeń | 4 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 69,5 | |
nr EAN | 4082300752281 |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4082300775532 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
nr EAN | 4029416401313 |
nr EAN | 8001063846248 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 5902659783455 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 | |
nr EAN | 5903364311117 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Liczba przewodów | 2 | |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 8 | |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 6 | |
ciśnienie do [kPa] | 100 | |
dla numeru OE | 607 905 05 00 | |
dla numeru OE | 22771 JG70A | |
dla numeru OE | 82 00 469 905 | |
dla numeru OE | 18590 67JB0 |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
Ciśnienie od [kPa] | 50 | |
ciśnienie do [kPa] | 300 | |
dla numeru OE | 22 36 574 58R | |
Jakość | EQUIVALENT |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 4040074248034 |
Liczba przewodów | 2 | |
Długość [mm] | 611 | |
nr EAN | 087295957387 |
Ciężar netto [g] | 435 | |
nr EAN | 5902048910721 |
Ciężar netto [g] | 80 | |
nr EAN | 5902048922625 |
Ciężar netto [g] | 60 | |
nr EAN | 5902048879783 |
Długość [mm] | 272 | |
Kolor | żółty | |
Ciężar netto [g] | 34 | |
nr EAN | 5902048879776 |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Ilość połączeń | 4 | |
Ciężar netto [g] | 166 | |
nr EAN | 5902048904263 |
Techniczny numer informacyjny | PI 2028 | |
nr EAN | 4028977940866 |
Napięcie [V] | 12 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Długość przewodu [mm] | 225 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość biegunów | 4 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 3276423661358 |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4103590659293 |
Ciężar [kg] | 0,014 | |
nr EAN | 4046001575327 |
Liczba przewodów | 2 | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,023 | |
dla numeru OE | 22 77 1JG 70A | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) | |
nr EAN | 4046001618291 |
dla numeru OE | 626 905 22 00 | |
Ciężar [kg] | 0,043 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Liczba przewodów | 2 | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4046001909092 |
dla numeru OE | 82 00 974 421 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,021 | |
nr EAN | 4046001901102 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Liczba przewodów | 1 | |
nr EAN | 4062375211678 |
Wysokość [mm] | 28,2 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 3531650038381 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025