Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
nr EAN | 8012510006986 |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 3165143342305 |
nr EAN | 3165143099148 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759514672 |
nr EAN | 5012759963661 |
Ciężar [kg] | 0,022 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379054442 |
Ciężar [kg] | 0,022 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379054459 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379130917 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,064 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379054596 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379912384 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
nr EAN | 8012510006986 |
Wymiar gwintu | M14x1,25 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 8012510095997 |
Wymiar gwintu | M14x1,25 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 8012510016527 |
Kolor obudowy | szary |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050615119 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | brązowy |
Wymiar gwintu | M 14x1,25 |
nr EAN | 8435050621318 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | zielony |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
nr EAN | 8435050615324 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | szary |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
nr EAN | 8435050604106 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | zielony |
Długość przewodu [mm] | 400 |
nr EAN | 8435050632376 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,01 |
nr EAN | 4027816371748 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
Do ciśnienia [Pa] | 105000 |
Napięcie znamionowe [V] | 5 |
nr EAN | 4082300215991 |
Ilość biegunów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 530 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 4082300758344 |
nr EAN | 8001063797816 |
nr EAN | 8001063933511 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
nr EAN | 5907558580402 |
Kolor | czarny |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 5907558580419 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
nr EAN | 5907558527124 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,01 |
nr EAN | 5903364358204 |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
Liczba przewodów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 087295119525 |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048063816 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
nr EAN | 5902048063823 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 5902048023346 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048925923 |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
nr EAN | 5902048907042 |
Sonda lambda | Sonda lambda |
nr EAN | 5902048897282 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Ilość biegunów | 2 |
Długość [mm] | 540 |
Liczba przewodów | 4 |
nr EAN | 4103590940278 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | zielony |
Ciężar [kg] | 0,03595 |
nr EAN | 4046001445194 |
Ciężar [kg] | 0,04645 |
nr EAN | 4046001445309 |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Ilość biegunów | 4 |
Liczba przewodów | 4 |
Kolor wtyczki | zielony |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Ciężar [kg] | 0,13794 |
dla numeru OE | 96 369 687 80 |
Długość przewodu [mm] | 500 |
Długość [mm] | 600 |
Ilość połączeń | 4 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
nr EAN | 4046001432491 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025