
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Ilość biegunów | 4 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Kolor wtyczki | zielony |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Ciężar [kg] | 0,13794 |
| dla numeru OE | 96 369 687 80 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Długość [mm] | 600 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001432491 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Original VEMO Quality V22-76-0008 VEMO
| CITROËN | 1618.49 | |
| CITROËN | 1618.R0 | |
| CITROËN | 1628.7S | |
| CITROËN | 1628.8Z | |
| CITROËN | 1628.9V | |
| CITROËN | 1628.AA | |
| CITROËN | 1628.HT | |
| CITROËN | 1628.KN | |
| CITROËN | 1628.YK | |
| CITROËN | 16287 | |
| CITROËN | 9336968780 | |
| CITROËN | 96 369 687 80 | |
| CITROËN | 96 423 813 80 | |
| CITROËN | 96.423.813.80 | |
| CITROËN | 9636968380 | |
| CITROËN | 96369687 | |
| CITROËN | 96423813 | |
| PEUGEOT | 1618.49 | |
| PEUGEOT | 1618.R0 | |
| PEUGEOT | 1618.Z6 | |
| PEUGEOT | 1628.70 | |
| PEUGEOT | 1628.7S | |
| PEUGEOT | 1628.8Z | |
| PEUGEOT | 1628.9V | |
| PEUGEOT | 1628.AA | |
| PEUGEOT | 1628.HT | |
| PEUGEOT | 1628.KN | |
| PEUGEOT | 1628.YK | |
| PEUGEOT | 16287 | |
| PEUGEOT | 9336968780 | |
| PEUGEOT | 96 369 687 80 | |
| PEUGEOT | 96 423 813 80 | |
| PEUGEOT | 9636968380 | |
| PEUGEOT | 96369687 | |
| PEUGEOT | 96423813 |
Zastosowanie Sonda lambda, Original VEMO Quality V22-76-0008 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Original VEMO Quality V22-76-0008 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.