
| nr EAN | 4047024934481 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| nr EAN | 4251475107190 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759514566 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| nr EAN | 5012759992463 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 5 |
| nr EAN | 8717613026106 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379061228 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379058693 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379923588 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 254 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013311 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050617632 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 254000 |
| nr EAN | 8435050632994 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050625187 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| dla numeru OE | 03G 906 051 D |
| nr EAN | 4054224060230 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186611 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
| nr EAN | 4082300240023 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300306903 |

| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| dla numeru PR | 0L2 |
| nr EAN | 4082300646764 |

| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300652970 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| nr EAN | 8001063751313 |

| nr EAN | 8001063665009 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 |
| nr EAN | 5907558548501 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 5907558580686 |

| nr EAN | 5907558597257 |

| dla numeru OE | 059906461M |
| Ilość biegunów | 5 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 20,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 254,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326917421 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,48 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Ilość biegunów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ciężar [kg] | 0,04359 |
| nr EAN | 4046001343711 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025