Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Hyundai » zawieszenie i amortyzacja Hyundai ACCENT I (X-3) » sprężyny zawieszenia Hyundai ACCENT I (X-3)

sprężyny zawieszenia do HYUNDAI ACCENT I (X-3)

wybierz typ samochodu HYUNDAI ACCENT I (X-3):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
PODKLADKA SPRĘŻYNY BMW
oś tylna
góra
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 33531133670
Numer dostawcy: 33531133670
PODKLADKA SPRĘŻYNY BMW
oś tylna
na dole
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 33531133671
Numer dostawcy: 33531133671
Zestaw sprężyn Pro-Kit 4 sztuki BMW 5er (E34)
certyfikat Główny (ABE)
dla pojazdów bez systemu poziomującego
Obciążenie osi przedniej do [kg] : 970
Obciążenie osi tylnej do [kg] : 1300
Zestaw sprężyn Sportline 4 sztuki BMW 5er (E34)
z certyfikatem TUV
dla pojazdów bez systemu poziomującego
Obciążenie osi przedniej do [kg] : 975
Obciążenie osi tylnej do [kg] : 1300
cena brutto:
33.00 zł
 Kup
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,159
Długość opakowania [cm] 14,3
Szerokość opakowania [cm] 14,3
Wysokość opakowania [cm] 3,5
nr EAN 4056111057071
cena brutto:
29.00 zł
 Kup
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś tylna
Ciężar [kg] 0,086
Średnica wewnętrzna [mm] 70
Długość opakowania [cm] 10,1
Szerokość opakowania [cm] 10,1
Wysokość opakowania [cm] 2,0
nr EAN 4056111057088
cena brutto:
32.00 zł
 Kup
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy Oś tylna
Ciężar [kg] 0,115
Długość opakowania [cm] 10,8
Szerokość opakowania [cm] 10,8
Wysokość opakowania [cm] 2,3
nr EAN 4056111057095
Strona zabudowy Oś tylna
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez systemu poziomującego
Średnica [mm] 11,95
Długość 1 [mm] 355
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 101
Projekt resora Sprężyna śrubowa
Strona zabudowy Oś tylna
Parametr AA
Projekt resora Sprężyna śrubowa
Ciężar [kg] 2,51
Grubość 1 [mm] 11,8
średnica zewnętrzna [mm] 102
Długość [mm] 364
nr EAN 4909500551660
Strona zabudowy Oś tylna
Parametr AA
Projekt resora Sprężyna śrubowa
Ciężar [kg] 2,85
Grubość 1 [mm] 12,3
średnica zewnętrzna [mm] 101
Długość [mm] 350
nr EAN 4909500549605
Strona zabudowy Oś przednia
Parametr E
Projekt resora Sprężyna śrubowa
Ciężar [kg] 2,64
Grubość 1 [mm] 13
średnica zewnętrzna [mm] 145
Długość [mm] 400
nr EAN 4909500554463
cena brutto:
116.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez systemu poziomującego
Projekt resora Sprężyna śrubowa
nr EAN 7394410007388
cena brutto:
107.99 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Wersja wzmocniona 
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez systemu poziomującego
Projekt resora Sprężyna śrubowa
nr EAN 7394410034865
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy z obu stron
Grubość [mm] 3
Materiał Guma
nr EAN 4047437037991
Strona zabudowy Oś przednia
Projekt resora Sprężyna śrubowa
nr EAN 7394410005575
Strona zabudowy Oś tylna
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez systemu poziomującego
Projekt resora Sprężyna śrubowa
nr EAN 7394410007388
Strona zabudowy Oś tylna
Projekt resora Sprężyna śrubowa
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez systemu poziomującego
nr EAN 5900427365186
Strona zabudowy Oś przednia
Zamiana tylko w parach 
Wysokość [mm] 400
Grubość [mm] 13
Wymagana ilość 2
Materiał Stal sprężynowa
nr EAN 4040074328149
Długość [mm] 356
Ciężar [kg] 2,400
średnica zewnętrzna [mm] 101
Liczba zwojów 10,3
Długość opakowania [cm] 41,5
Szerokość opakowania [cm] 15,4
Wysokość opakowania [cm] 15
Numer taryfy celnej 73202089
Średnica drutu [mm] 11,9
nr EAN 5412096197475
cena brutto:
146.00 zł
 Kup
Parametr AA
Długość [mm] 369
Średnica [mm] 12,25
średnica zewnętrzna [mm] 104
nr EAN 4013872343027
cena brutto:
26.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy na dole
Wymagana ilość 2
nr EAN 5902275524388
Wyświetlanie od 1 do 21 (z 21 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sprężyny zawieszenia

Sprężyny zawieszenia

sprężyny do samochodów w e-autoparts.plSprężyny zawieszenia współpracują z amortyzatorami w tłumieniu drgań wynikających z nierówności nawierzchni i przenoszonych na nadwozie przez masy nieresorowane, czyli elementy zawieszenia, hamulce, koła. Komfort podróżowania jest nieodłącznie związany z pracą tych dwóch podzespołów samochodu - sprężyn zawieszenia i amortyzatorów samochodowych. Poza aspektami komfortowymi niezwykle istotna jest sprawa bezpieczeństwa auta poruszającego się po drodze. Zużyte lub uszkodzone sprężyny zawieszenia w samochodzie wprowadzają wysokie zagrożenie w ruchu ulicznym.

sprężyny  zawieszenia w e-autoparts.pl
Sprężyny weszły w użycie w pojazdach samochodowych w zastępstwie stosowanych uprzednio na szeroką skalę resorów piórowych. Ich niewątpliwą zaletą jest zwarta, kompaktowa budowa umożliwiająca konstruktorom zmniejszenie rozmiarów zawieszenia, zwłaszcza, że w sprężyny można wprowadzić amortyzator co znacznie upraszacza budowę samochodu. W niektórych autach, szczególnie produkcji francuskiej, w tylnym zawieszeniu sprężyny śrubowe zastępowane są drążkami skrętnymi. Czasem stosuje się je także w przednim zawieszeniu w autach terenowych. Ich zaletą jest możliwość regulacji poziomu ugięcia przez obrót w jarzmie mocującym.


sprężyny do samochodówWadą sprężyn śrubowych jest brak możliwości przenoszenia sił poprzecznych, co wymusza stosowanie zawieszenia wahaczowego. Jednak dzięki sprężynom i ich budowie, zawieszenie jest bardziej miękkie i skuteczniejsze przy tłumieniu małych ale często występujących nierówności nawierzchni.
Sprężyna śrubowa wraz z amortyzatorem odpowiada za stały kontakt koła z nawierzchnią drogi. Oczywiście nie ma zawieszeń idealnych i koło tak na prawdę nigdy nie ma ciągłego kontaktu z nawierzchnią przy pokonywaniu nierówności. Chodzi jednak o to, żeby para ta była tak dobrana, aby czas przylegania koła do podłoża był jak najdłuższy.
 

Jakie mamy rodzaje sprężyn zawieszenia?


Współczesne sprężyny samochodowe dzielą się na sprężyny o charakterystyce liniowej i progresywnej. Te pierwsze są zazwyczaj wykonane z drutu o stałej średnicy a ich średnica jest taka sama na całej długości. Sprężyny progresywne mają inną (mniejszą) średnicę na końcach, mogą też mieć średnice drutu grubszą w środku niż na końcu. Możliwe jest także osiągnięcie charakterystyki progresywnej przez zmianę sposobu nawijania drutu.

Często spotyka się w przypadku sprężyn oznaczenia: parametr E albo parametr MB. Parametr E oznacza wówczas sprężynę o stałej średnicy, a parametr MB - sprężynę o zmiennej średnicy