Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » silnik Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) » mechanizm korbowy Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) » wał korbowy Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) » śruba wału korbowego, podkładka dystansowa Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD)

śruba wału korbowego, podkładka dystansowa do RENAULT MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD)

wybierz typ samochodu RENAULT MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
średnica zewnętrzna [mm] 78,5
dla średnicy wałka od [mm] 63,45
dla średnicy obudowy od [mm] 78,5
przy średnicy obudowy [mm] 78,75
Wymiar standardowy [STD] 
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BB2040
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BM1069
dla średnicy szybu do [mm] 63,7
nr EAN 5027049553101
Numer komponentu 04-4745
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4044197497966
Numer komponentu 021AL20324000
dla średnicy obudowy od [mm] 78,55
przy średnicy obudowy [mm] 78,8
dla grubości ścianki od [mm] 2,30
do grubości ścianki [mm] 2,35
dla średnicy wałka od [mm] 63,25
do średnicy wałka [mm] 63,5
nr EAN 4009026705087
cena brutto:
42.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu M 14
Skok gwintu [mm] 1,5
Kształt łba śruby / nakrętki zewnętrzny Torx
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Wersja śruby/nakrętki z podkładką mocowaną
Długość całkowita [mm] 82
Rozmiar klucza E 18
Klasa wytrzymałości 10.9
Wersja śruby/nakrętki z kołnierzem
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
śruba wału korbowego, podkładka dystansowa

Śruba wału korbowego to jeden z elementów składowych silnika samochodowego. Jej głównym zadaniem jest utrzymanie połączenia między wałem korbowym a blokiem silnika. W ten sposób zapewnia ona płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki oraz korbowody.

Śruba wału korbowego jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne, dlatego jej wytrzymałość jest kluczowa dla prawidłowej pracy silnika. W przypadku awarii tego elementu może dojść do uszkodzenia całego silnika, co wiąże się z koniecznością jego wymiany lub naprawy, co może być kosztowne.

Śruba wału korbowego jest zwykle wykonana z wysokiej jakości stali, która zapewnia jej odpowiednią wytrzymałość na obciążenia. Może być też pokrywana specjalnymi warstwami ochronnymi, takimi jak powłoki galwaniczne lub teflon, które zwiększają jej trwałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu śruby wału korbowego oraz wymienianie jej, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tego elementu co 50 000 - 100 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 100 000 - 150 000 kilometrów.

Podsumowując, śruba wału korbowego jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki i korbowody. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jej stanu i wymienianie.