Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » silnik Fiat 500 C (312_) » mechanizm korbowy Fiat 500 C (312_) » wał korbowy Fiat 500 C (312_) » śruba wału korbowego, podkładka dystansowa Fiat 500 C (312_)

śruba wału korbowego, podkładka dystansowa do FIAT 500 C (312_)

wybierz typ samochodu FIAT 500 C (312_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
dla średnicy wałka od [mm] 55,25
dla średnicy obudowy od [mm] 71,45
przy średnicy obudowy [mm] 71,7
Wymiar standardowy [STD] 
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BM1042
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BM1054
dla średnicy szybu do [mm] 55,5
Numer komponentu 62047BFA
Podwymiar [mm] 0,10
nr EAN 4044197429905
Numer komponentu 62047BFA
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4044197429912
cena brutto:
41.00 zł
 Kup
Długość [mm] 79
Gwint zewn. [mm] M14x1,5
Długość śruby pod główką [mm] 70
dla numeru OE 051660
nr EAN 3660872447708
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii śruba wału korbowego, podkładka dystansowa pasujące do FIAT 500 C (312_)
śruba wału korbowego, podkładka dystansowa

Śruba wału korbowego to jeden z elementów składowych silnika samochodowego. Jej głównym zadaniem jest utrzymanie połączenia między wałem korbowym a blokiem silnika. W ten sposób zapewnia ona płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki oraz korbowody.

Śruba wału korbowego jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne, dlatego jej wytrzymałość jest kluczowa dla prawidłowej pracy silnika. W przypadku awarii tego elementu może dojść do uszkodzenia całego silnika, co wiąże się z koniecznością jego wymiany lub naprawy, co może być kosztowne.

Śruba wału korbowego jest zwykle wykonana z wysokiej jakości stali, która zapewnia jej odpowiednią wytrzymałość na obciążenia. Może być też pokrywana specjalnymi warstwami ochronnymi, takimi jak powłoki galwaniczne lub teflon, które zwiększają jej trwałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu śruby wału korbowego oraz wymienianie jej, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tego elementu co 50 000 - 100 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 100 000 - 150 000 kilometrów.

Podsumowując, śruba wału korbowego jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki i korbowody. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jej stanu i wymienianie.