Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » silnik Mitsubishi SAPPORO III (E16A) » mechanizm korbowy Mitsubishi SAPPORO III (E16A) » wał korbowy Mitsubishi SAPPORO III (E16A) » śruba wału korbowego, podkładka dystansowa Mitsubishi SAPPORO III (E16A)

śruba wału korbowego, podkładka dystansowa do MITSUBISHI SAPPORO III (E16A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI SAPPORO III (E16A) :
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
21.00 zł
 Kup
część do wysyłki
w ciągu 24h2
dla numeru OE 0118.G4
dla średnicy wałka od [mm] 52,2
dla średnicy obudowy od [mm] 71,55
przy średnicy obudowy [mm] 71,8
Wymiar standardowy [STD] 
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BM1019
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BM1024
dla średnicy szybu do [mm] 52,45
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
śruba wału korbowego, podkładka dystansowa

Śruba wału korbowego to jeden z elementów składowych silnika samochodowego. Jej głównym zadaniem jest utrzymanie połączenia między wałem korbowym a blokiem silnika. W ten sposób zapewnia ona płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki oraz korbowody.

Śruba wału korbowego jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne, dlatego jej wytrzymałość jest kluczowa dla prawidłowej pracy silnika. W przypadku awarii tego elementu może dojść do uszkodzenia całego silnika, co wiąże się z koniecznością jego wymiany lub naprawy, co może być kosztowne.

Śruba wału korbowego jest zwykle wykonana z wysokiej jakości stali, która zapewnia jej odpowiednią wytrzymałość na obciążenia. Może być też pokrywana specjalnymi warstwami ochronnymi, takimi jak powłoki galwaniczne lub teflon, które zwiększają jej trwałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu śruby wału korbowego oraz wymienianie jej, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tego elementu co 50 000 - 100 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 100 000 - 150 000 kilometrów.

Podsumowując, śruba wału korbowego jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki i korbowody. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jej stanu i wymienianie.