Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Seat » silnik Seat ATECA (KH7, KHP) » mechanizm korbowy Seat ATECA (KH7, KHP) » wał korbowy Seat ATECA (KH7, KHP) » śruba wału korbowego, podkładka dystansowa Seat ATECA (KH7, KHP)

śruba wału korbowego, podkładka dystansowa do SEAT ATECA (KH7, KHP)

wybierz typ samochodu SEAT ATECA (KH7, KHP):
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
16.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu M 14
Skok gwintu [mm] 1,5
Wersja śruby/nakrętki z kołnierzem
Wersja śruby/nakrętki Śruba rozporowa
Wersja śruby/nakrętki z podkładką mocowaną
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Rozmiar klucza 21
Kształt łba śruby / nakrętki Dwunastokąt
Długość całkowita [mm] 103
Klasa wytrzymałości 10.9
Długość śruby pod główką [mm] 90
Wyświetlanie od 1 do 1 (z 1 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
śruba wału korbowego, podkładka dystansowa

Śruba wału korbowego to jeden z elementów składowych silnika samochodowego. Jej głównym zadaniem jest utrzymanie połączenia między wałem korbowym a blokiem silnika. W ten sposób zapewnia ona płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki oraz korbowody.

Śruba wału korbowego jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne, dlatego jej wytrzymałość jest kluczowa dla prawidłowej pracy silnika. W przypadku awarii tego elementu może dojść do uszkodzenia całego silnika, co wiąże się z koniecznością jego wymiany lub naprawy, co może być kosztowne.

Śruba wału korbowego jest zwykle wykonana z wysokiej jakości stali, która zapewnia jej odpowiednią wytrzymałość na obciążenia. Może być też pokrywana specjalnymi warstwami ochronnymi, takimi jak powłoki galwaniczne lub teflon, które zwiększają jej trwałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu śruby wału korbowego oraz wymienianie jej, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tego elementu co 50 000 - 100 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 100 000 - 150 000 kilometrów.

Podsumowując, śruba wału korbowego jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki i korbowody. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jej stanu i wymienianie.