Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen GOLF III Variant (1H5) » mechanizm korbowy Volkswagen GOLF III Variant (1H5) » wał korbowy Volkswagen GOLF III Variant (1H5) » śruba wału korbowego, podkładka dystansowa Volkswagen GOLF III Variant (1H5)

śruba wału korbowego, podkładka dystansowa do VOLKSWAGEN GOLF III Variant (1H5)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN GOLF III Variant (1H5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
średnica zewnętrzna [mm] 72,95
dla średnicy wałka od [mm] 59,5
dla średnicy obudowy od [mm] 72,95
przy średnicy obudowy [mm] 73,2
Wymiar standardowy [STD] 
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BB2056
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BB2063
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BM1034
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) BM1035
dla średnicy szybu do [mm] 59,75
nr EAN 5027049563346
Długość [mm] 65
średnica zewnętrzna [mm] 29,0
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Jakość/Klasa 12.9
Kształt łba śruby / nakrętki Sześciokąt zewnętrzny
Materiał Stal
Powierzchnia fosforanowany
Długość śruby pod główką [mm] 47
Strona zabudowy od strony czołowej
Ciężar [kg] 0,094
nr EAN 4027816095903
Numer komponentu 04-3527
Numer komponentu 04-3528
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 5010874483286
Nadwymiar [mm] 0,20
Numer komponentu 73897620
Wymagana ilość 4
Numer komponentu 73898620
Jednostka ilości para
nr EAN 4028977042355
Numer komponentu 029AL18669000
dla średnicy obudowy od [mm] 72,92
przy średnicy obudowy [mm] 73,2
dla grubości ścianki od [mm] 1,93
do grubości ścianki [mm] 1,97
dla średnicy wałka od [mm] 59,5
do średnicy wałka [mm] 59,75
nr EAN 4009026583081
Nadwymiar [mm] 0,25
Numer komponentu 029AL18669025
dla średnicy obudowy od [mm] 72,92
przy średnicy obudowy [mm] 73,2
dla grubości ścianki od [mm] 2,18
do grubości ścianki [mm] 2,22
dla średnicy wałka od [mm] 59,5
do średnicy wałka [mm] 59,75
nr EAN 4009026527023
Numer komponentu 029AL20557000
dla średnicy obudowy od [mm] 72,950
przy średnicy obudowy [mm] 73,200
dla grubości ścianki od [mm] 1,925
do grubości ścianki [mm] 1,975
dla średnicy wałka od [mm] 59,000
do średnicy wałka [mm] 59,750
nr EAN 4009026934593
ŚRUBA IMBUSOWA KOŁNIERZOWA VAG
Wymiar gwintu : M8X14
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: N90308607
Numer dostawcy: N90308607
Kod GTU: Nie dotyczy
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
śruba wału korbowego, podkładka dystansowa

Śruba wału korbowego to jeden z elementów składowych silnika samochodowego. Jej głównym zadaniem jest utrzymanie połączenia między wałem korbowym a blokiem silnika. W ten sposób zapewnia ona płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki oraz korbowody.

Śruba wału korbowego jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne, dlatego jej wytrzymałość jest kluczowa dla prawidłowej pracy silnika. W przypadku awarii tego elementu może dojść do uszkodzenia całego silnika, co wiąże się z koniecznością jego wymiany lub naprawy, co może być kosztowne.

Śruba wału korbowego jest zwykle wykonana z wysokiej jakości stali, która zapewnia jej odpowiednią wytrzymałość na obciążenia. Może być też pokrywana specjalnymi warstwami ochronnymi, takimi jak powłoki galwaniczne lub teflon, które zwiększają jej trwałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu śruby wału korbowego oraz wymienianie jej, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tego elementu co 50 000 - 100 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 100 000 - 150 000 kilometrów.

Podsumowując, śruba wału korbowego jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za płynne i równomierne przenoszenie siły z wału korbowego na poszczególne tłoki i korbowody. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jej stanu i wymienianie.