Liczba cylindrów | 3 | |
Liczba cylindrów | 4 | |
Napięcie [V] | 12 | |
nr EAN | 4044197844265 |
nr EAN | 4047024565319 |
nr EAN | 8012510080641 |
Ilość połączeń | 9 | |
Ciężar [kg] | 0,07 | |
nr EAN | 4054224006580 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Możliwość obciążania dla 12V | 40A | |
Kolor | biały | |
Ilość biegunów | 5 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
nr EAN | 4082300544329 |
Ilość połączeń | 9 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
dla numeru OE | 038 907 281 D | |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
Liczba cylindrów | 4 | |
nr EAN | 4082300649246 |
Ilość połączeń | 9 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
dla numeru OE | 03G 907 282 A | |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
Liczba cylindrów | 4 | |
nr EAN | 4082300649253 |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Sposób montażu | zaciśnięty | |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy | |
Rodzaj korpusu | bez obudowy | |
nr EAN | 4082300619911 |
Liczba cylindrów | 4 | |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
Napięcie [V] | 12 | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079321068 |
Liczba cylindrów | 4 | |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
Napięcie [V] | 12 | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079321075 |
Liczba cylindrów | 4 | |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
Napięcie [V] | 12 | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079321280 |
nr EAN | 5902659752857 |
dla numeru OE | 038907281D |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Punkt włączania [°C] | -40 | |
Punkt włączania [°C] | 150 | |
Średnica [mm] | 20 | |
Wymiar gwintu | -- | |
Rozmiar klucza | -- | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074346822 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Liczba cylindrów | 4 | |
Opcja wyposażenia | 3 and 4 cylinder | |
Długość [mm] | 96 | |
Szerokość [mm] | 32 | |
Wysokość [mm] | 39 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
Ilość biegunów | 9 | |
nr EAN | 4040074169919 |
Ilość połączeń | 9 | |
Ciężar [kg] | 0,07 | |
nr EAN | 4054228006586 |
Średnica [mm] | 26 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Projekt resora | Sprężyna zabezpieczająca | |
Długość [mm] | 20 | |
Kolor obudowy | niebieski | |
Wysokość [mm] | 57 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
Kolor | szary | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4046001272837 |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
nr EAN | 4046001270321 |
Czujniki to elementy, bez których nie mógłby działać żaden nowoczesny pojazd. W dzisiejszych samochodach jest ich setki i wykonują wiele pomiarów, aby samochód miał jak najlepsze osiągi i emitował jak najmniej szkodliwych spalin do atmosfery. Sygnał czujników jest przekazywany do sterownika silnika, który z kolei steruje odpowiednim składem mieszanki paliwowo-powietrznej, momentem zapłonu paliwa itd. Samochody z elektronicznym wtryskiem paliwa pozwalają na zwiększenie mocy silnika i zmniejszenie spalania. Stare samochody podczas rozruchu przy niskiej temperaturze potrzebowały ssania, dzięki sterownikowi ECU stosowanemu w nowoczesnych samochodach, dobierana jest odpowiednia dawka paliwa, co pozwala na szybszy start silnika. Jednym z najpowszechniejszych czujników w samochodzie jest czujnik położenia wału korbowego, wałka rozrządu odpowiadają one za prawidłową pracę jednostki napędowej, w przypadku ich uszkodzenia obroty silnika mogą falować, w gorszych przypadkach silnik może nawet nie odpalać.
Przekaźnik świec żarowych steruje czasem żarzenia świec żarowych podczas uruchamiania silnika z zapłonem samoczynnym. Wyłącza podgrzewanie świec żarowych w odopwiednim momencie nie dopuszczając do ich przegrzania.
Czujnik temperatury płynu chłodzącego przekazuje informacje o temperaturze płynu do jednostki centralnej samochodu. Na tej podstawie komputer samochodu steruje ilością proporcją paliwa podawanego na jednostkę powietrza, która jest nieco większa przy zimnym silniku.
Moduł zapłonowy rozdziela napięcie do kolejnych świec zapłonowych w samochodzie z silnikiem o zapłonie iskrowym. Moduł zapłonowy zastąpił rodzielacz mechaniczny zapłonu stosowany w układach zapłonowych starszego typu.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025