Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lancia » układ zapłonowy Lancia KAPPA SW (838_) » sterownik, czujniki Lancia KAPPA SW (838_)

sterownik, czujniki do LANCIA KAPPA SW (838_)

wybierz typ samochodu LANCIA KAPPA SW (838_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
217.00 zł
 Kup
Liczba cylindrów 3
Liczba cylindrów 4
Napięcie [V] 12
nr EAN 4044197844265
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047024565319
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510080641
Ilość połączeń 9
Ciężar [kg] 0,07
nr EAN 4054224006580
Napięcie znamionowe [V] 12
Możliwość obciążania dla 12V 40A
Kolor biały
Ilość biegunów 5
Funkcja przełączania Zestyk zwierny
nr EAN 4082300544329
Ilość połączeń 9
Napięcie znamionowe [V] 12
dla numeru OE 038 907 281 D
Konstrukcja świec żarowych zdolny do nagrzewania wtórnego
Liczba cylindrów 4
nr EAN 4082300649246
Ilość połączeń 9
Napięcie znamionowe [V] 12
dla numeru OE 03G 907 282 A
Konstrukcja świec żarowych zdolny do nagrzewania wtórnego
Liczba cylindrów 4
nr EAN 4082300649253
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Sposób montażu zaciśnięty
Strona zabudowy Przewód paliwowy
Rodzaj korpusu bez obudowy
nr EAN 4082300619911
Liczba cylindrów 4
Konstrukcja świec żarowych zdolny do nagrzewania wtórnego
Napięcie [V] 12
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079321068
Liczba cylindrów 4
Konstrukcja świec żarowych zdolny do nagrzewania wtórnego
Napięcie [V] 12
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079321075
Liczba cylindrów 4
Konstrukcja świec żarowych zdolny do nagrzewania wtórnego
Napięcie [V] 12
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079321280
Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659752857
dla numeru OE 038907281D
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 150
Średnica [mm] 20
Wymiar gwintu --
Rozmiar klucza --
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074346822
Napięcie robocze [V] 12
Liczba cylindrów 4
Opcja wyposażenia 3 and 4 cylinder
Długość [mm] 96
Szerokość [mm] 32
Wysokość [mm] 39
uwzględnić informację serwisową 
Ilość biegunów 9
nr EAN 4040074169919
Ilość połączeń 9
Ciężar [kg] 0,07
nr EAN 4054228006586
Średnica [mm] 26
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Projekt resora Sprężyna zabezpieczająca
Długość [mm] 20
Kolor obudowy niebieski
Wysokość [mm] 57
Ciężar [kg] 0,02
Kolor szary
Ilość połączeń 2
nr EAN 4046001272837
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sterownik, czujniki

Sterowniki i czujniki układu zapłonowego

Czujniki to elementy, bez których nie mógłby działać żaden nowoczesny pojazd. W dzisiejszych samochodach jest ich setki i wykonują wiele pomiarów, aby samochód miał jak najlepsze osiągi i emitował jak najmniej szkodliwych spalin do atmosfery. Sygnał czujników jest przekazywany do sterownika silnika, który z kolei steruje odpowiednim składem mieszanki paliwowo-powietrznej, momentem zapłonu paliwa itd. Samochody z elektronicznym wtryskiem paliwa pozwalają na zwiększenie mocy silnika i zmniejszenie spalania. Stare samochody podczas rozruchu przy niskiej temperaturze potrzebowały ssania, dzięki sterownikowi ECU stosowanemu w nowoczesnych samochodach, dobierana jest odpowiednia dawka paliwa, co pozwala na szybszy start silnika. Jednym z najpowszechniejszych czujników w samochodzie jest czujnik położenia wału korbowego, wałka rozrządu odpowiadają one za prawidłową pracę jednostki napędowej, w przypadku ich uszkodzenia obroty silnika mogą falować, w gorszych przypadkach silnik może nawet nie odpalać.

Przekaźnik świec żarowych steruje czasem żarzenia świec żarowych podczas uruchamiania silnika z zapłonem samoczynnym. Wyłącza podgrzewanie świec żarowych w odopwiednim momencie nie dopuszczając do ich przegrzania.

Czujnik temperatury płynu chłodzącego przekazuje informacje o temperaturze płynu do jednostki centralnej samochodu. Na tej podstawie komputer samochodu steruje ilością proporcją paliwa podawanego na jednostkę powietrza, która jest nieco większa przy zimnym silniku.

Moduł zapłonowy rozdziela napięcie do kolejnych świec zapłonowych w samochodzie z silnikiem o zapłonie iskrowym. Moduł zapłonowy zastąpił rodzielacz mechaniczny zapłonu stosowany w układach zapłonowych starszego typu.