Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » układ zapłonowy Mercedes-benz EQA (H243) » sterownik, czujniki Mercedes-benz EQA (H243)

sterownik, czujniki do MERCEDES-BENZ EQA (H243)

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ EQA (H243):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
166.00 zł
 Kup
Liczba cylindrów 4
Napięcie [V] 12
Kolor niebieski
nr EAN 4044197768912
cena brutto:
196.00 zł
 Kup
Liczba cylindrów 4
Napięcie [V] 12
Kolor czarny
nr EAN 4044197768929
Gwintowana złączka M12 x 1,5
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379027217
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510080559
Długość [mm] 63
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor zielony
Długość śruby pod główką [mm] 27
Ciężar [kg] 0,025
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 55188058
nr EAN 4027816283782
Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 7
Ciężar [kg] 0,18
nr EAN 4054224026908
Ilość połączeń 7
Napięcie znamionowe [V] 12
Odpowiada części oryginalnej w kolorze niebieski
Liczba cylindrów 4
nr EAN 4082300675825
Ilość połączeń 7
Napięcie znamionowe [V] 12
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Liczba cylindrów 4
nr EAN 4082300675832
Oznaczenie koloru niebieski
Napięcie [V] 12
dla numeru OE 55353011
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079320481
Oznaczenie koloru czarny
Napięcie [V] 12
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079320498
cena brutto:
188.01 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
nr EAN 8436034413820
Długość [mm] 63
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor zielony
Długość śruby pod główką [mm] 27
Ciężar [kg] 0,025
nr EAN 5907558548525
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Punkt włączania [°C] -40
Punkt włączania [°C] 150
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Kolor zielony
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074628928
MERIVA, VECTRA B/C, SIGNUM, ZAFIRA A,B, ASTRA G,H, SINTRA, FRONTERA B, OMEGA B
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 6235303
Numer dostawcy: 55354141
Długość [mm] 63
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor zielony
Długość śruby pod główką [mm] 27
Ciężar [kg] 0,025
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688543882
Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 7
Ciężar [kg] 0,18
nr EAN 4054228026904
dla numeru OE 55 190 791
Długość [mm] 62
Wymiar gwintu M12 x 1,5
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor obudowy czarny
Ciężar [kg] 0,02978
nr EAN 4046001433498
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy zielony
Ciężar [kg] 0,02966
nr EAN 4046001330476
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sterownik, czujniki

Sterowniki i czujniki układu zapłonowego

Czujniki to elementy, bez których nie mógłby działać żaden nowoczesny pojazd. W dzisiejszych samochodach jest ich setki i wykonują wiele pomiarów, aby samochód miał jak najlepsze osiągi i emitował jak najmniej szkodliwych spalin do atmosfery. Sygnał czujników jest przekazywany do sterownika silnika, który z kolei steruje odpowiednim składem mieszanki paliwowo-powietrznej, momentem zapłonu paliwa itd. Samochody z elektronicznym wtryskiem paliwa pozwalają na zwiększenie mocy silnika i zmniejszenie spalania. Stare samochody podczas rozruchu przy niskiej temperaturze potrzebowały ssania, dzięki sterownikowi ECU stosowanemu w nowoczesnych samochodach, dobierana jest odpowiednia dawka paliwa, co pozwala na szybszy start silnika. Jednym z najpowszechniejszych czujników w samochodzie jest czujnik położenia wału korbowego, wałka rozrządu odpowiadają one za prawidłową pracę jednostki napędowej, w przypadku ich uszkodzenia obroty silnika mogą falować, w gorszych przypadkach silnik może nawet nie odpalać.

Przekaźnik świec żarowych steruje czasem żarzenia świec żarowych podczas uruchamiania silnika z zapłonem samoczynnym. Wyłącza podgrzewanie świec żarowych w odopwiednim momencie nie dopuszczając do ich przegrzania.

Czujnik temperatury płynu chłodzącego przekazuje informacje o temperaturze płynu do jednostki centralnej samochodu. Na tej podstawie komputer samochodu steruje ilością proporcją paliwa podawanego na jednostkę powietrza, która jest nieco większa przy zimnym silniku.

Moduł zapłonowy rozdziela napięcie do kolejnych świec zapłonowych w samochodzie z silnikiem o zapłonie iskrowym. Moduł zapłonowy zastąpił rodzielacz mechaniczny zapłonu stosowany w układach zapłonowych starszego typu.