zaprogramowany | |
Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
nr EAN | 4082300771435 |
Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
Materiał trzonka zaworu | Aluminium |
niezaprogramowany | |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
Kolor | czarny |
Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
niezaprogramowany | |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
Moment dokręcenia [Nm] | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
Zakres częstotliwości [MHz] | 433 |
Materiał trzonka zaworu | Guma masywna |
niezaprogramowany | |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
Wersja | 3 |
Tylko w połączeniu z | A2C59506147 or |
Tylko w połączeniu z | A2C59506148 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | A2C91105300Z |
dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 250 |
Zakres częstotliwości [MHz] | 434 |
nr EAN | 4103590667151 |
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025