Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » zawieszenie i amortyzacja Audi R8 Spyder (427, 429) » system poziomowania Audi R8 Spyder (427, 429)

system poziomowania do AUDI R8 Spyder (427, 429)

wybierz typ samochodu AUDI R8 Spyder (427, 429):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
nr EAN 4025258650834
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SEOV27X171A
Strona zabudowy Oś tylna
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 5900427332980
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Strona zabudowy Oś przednia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Parametr SF30/20X170A
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5907558501926
cena brutto:
73.00 zł
 Kup
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Strona zabudowy Oś tylna
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SEOV27X171A
nr EAN 5907558535983
cena brutto:
106.00 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Strona zabudowy Oś przednia
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Parametr SF30/20X165A
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
nr EAN 5907558536027
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 740 0006
nr EAN 4040074413753
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4040074369586
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 740 0006
nr EAN 4040074425299
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 412 0000/S
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 412 0000
Numer artykułu zalecanego dodatku 100 412 0016/S
nr EAN 4040074299579
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,900
otwór Ø [mm] 25,4
maks. długość [mm] 549
min. długość [mm] 367
napełniony 
Długość opakowania [cm] 67,4
Szerokość opakowania [cm] 12,5
Wysokość opakowania [cm] 12,7
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 11
nr EAN 5412096292408
cena brutto:
186.00 zł
 Kup
Parametr SF30/20X170A
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872100828
cena brutto:
133.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SXOV26X189A
nr EAN 4013872127382
cena brutto:
186.00 zł
 Kup
Parametr SFE30/20X167A
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872441525
cena brutto:
224.00 zł
 Kup
Parametr SFE32/22X155A
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Wersja wzmocniona 
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872101375
cena brutto:
167.00 zł
 Kup
Parametr SF30/20X165A
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie oleju
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872134373
cena brutto:
175.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SEOV27X171A
nr EAN 4013872149933
cena brutto:
511.00 zł
 Kup
Ilość na oś 1
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Średnica [mm] 50
Wymiar gwintu M14x1,5
Długość 1 [mm] 532
Długość 2 [mm] 365
Średnica korbowodu [mm] 22
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937404063
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.