Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » zawieszenie i amortyzacja Citroën C1 II (PA_, PS_) » system poziomowania Citroën C1 II (PA_, PS_)

system poziomowania do CITROËN C1 II (PA_, PS_)

wybierz typ samochodu CITROËN C1 II (PA_, PS_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora dolna płyta
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
parzyste numery artykułów 22-246462
nr EAN 4025258768768
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4260426624464
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4260426624471
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4260471914640
cena brutto:
101.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów MM-00120
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 8052553022710
cena brutto:
76.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 8052553022772
cena brutto:
190.99 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów 332808
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500568446
cena brutto:
190.99 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
parzyste numery artykułów 332807
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500568460
cena brutto:
143.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
nr EAN 4909500568569
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 570
Długość 2 [mm] 360
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica 1 [mm] 45
Średnica 2 [mm] 30
parzyste numery artykułów 356320070200
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063599441
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 570
Długość 2 [mm] 360
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Średnica 1 [mm] 45
Średnica 2 [mm] 30
parzyste numery artykułów 356320070100
Rodzaj resorowania dla pojazdów z zawieszeniem ze sprężynami śrubowymi
nr EAN 8001063599434
cena brutto:
74.00 zł
 Kup
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Strona zabudowy Oś tylna
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Parametr SEOV27/13X243A
nr EAN 5903766342696
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Numer artykułu zalecanego dodatku 40-14 641 0012
Numer artykułu zalecanego dodatku 30-14 640 0004
parzyste numery artykułów 40-26 623 0011
nr EAN 4040074559482
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Numer artykułu zalecanego dodatku 40-14 641 0012
Numer artykułu zalecanego dodatku 30-14 640 0004
parzyste numery artykułów 40-26 623 0010
nr EAN 4040074559505
Strona zabudowy Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Numer artykułu zalecanego dodatku 30-14 740 0001
nr EAN 4040074062494
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,500
otwór Ø [mm] 25,4
maks. długość [mm] 607
min. długość [mm] 367
napełniony 
Długość opakowania [cm] 60
Szerokość opakowania [cm] 7,2
Wysokość opakowania [cm] 7,2
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 11
nr EAN 5412096524233
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 2,900
otwór Ø [mm] 27
maks. długość [mm] 510
min. długość [mm] 313
parzyste numery artykułów G7020
Długość opakowania [cm] 51,5
Szerokość opakowania [cm] 16,2
Wysokość opakowania [cm] 16,2
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 18
nr EAN 5412096534652
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 2,900
otwór Ø [mm] 27
maks. długość [mm] 510
min. długość [mm] 313
parzyste numery artykułów G7019
Długość opakowania [cm] 51,5
Szerokość opakowania [cm] 16,2
Wysokość opakowania [cm] 16,2
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 18
nr EAN 5412096534669
cena brutto:
105.01 zł
 Kup
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Wymiar gwintu M10x1,25
Długość korbowodu [mm] 325
Średnica korbowodu [mm] 11
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm] 38
nr EAN 4031185207454
cena brutto:
120.00 zł
 Kup
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Parametr SEOV27/13X243A
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
nr EAN 4013872758043
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.