Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Nissan » system poziomowania Nissan ALMERA I Hatchback (N15)

system poziomowania do NISSAN ALMERA I Hatchback (N15)

wybierz typ samochodu NISSAN ALMERA I Hatchback (N15):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
134.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Wysokość [mm] 223
parzyste numery artykułów MM-10010
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0009
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0072
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 8052553036038
cena brutto:
134.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Wysokość [mm] 223
parzyste numery artykułów MM-10008
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0009
Numer artykułu zalecanego dodatku SM0072
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 8052553036090
cena brutto:
213.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Wysokość [mm] 223
parzyste numery artykułów 333193
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500279182
cena brutto:
213.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Wysokość [mm] 223
parzyste numery artykułów 333192
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500279205
cena brutto:
207.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Wysokość [mm] 253
parzyste numery artykułów 333239
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500339282
cena brutto:
207.00 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
Wysokość [mm] 253
parzyste numery artykułów 333238
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4909500339305
cena brutto:
140.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Średnica [mm] 103
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
nr EAN 4909500279106
cena brutto:
127.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Średnica [mm] 93
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
nr EAN 4909500339183
Strona zabudowy Oś tylna
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Średnica [mm] 93
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
nr EAN 5900427323490
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora amortyzator podtrzymujący sprężynę
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Ciężar [kg] 1,700
otwór Ø [mm] 25,4
maks. długość [mm] 415
min. długość [mm] 290
napełniony 
Długość opakowania [cm] 49,7
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 12,2
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 12,4
nr EAN 5412096482663
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora dolna opaska zaciskowa
Ciężar [kg] 3,700
otwór Ø [mm] 30
parzyste numery artykułów G16256
Długość opakowania [cm] 51,5
Szerokość opakowania [cm] 16,2
Wysokość opakowania [cm] 16,2
Numer taryfy celnej 87088035
Średnica końcówki wału [mm] 20
nr EAN 5412096008573
cena brutto:
178.01 zł
 Kup
Parametr SFE30X141A
Strona zabudowy z prawej
Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu
Typ amortyzatora Amortyzator teleskopowy
System tłumienia drgań zawieszenia dwururka
parzyste numery artykułów 280 951
Sposób mocowania amortyzatora górny trzon
nr EAN 4013872362042
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
system poziomowania

System poziomowania zawieszenia 


Hydraulika zawieszenia jest elementem, który stanowi połączenie nadwozia pojazdu z jego kołami. Ma to wpływ na płynność i komfort jazdy. Na precyzję prowadzenia samochodu i tym samym bezpieczeństwo na drodze wpływ ma wielkość i rozmieszczenie ładunku. Duży bagaż w bagażniku w starszych autach powoduje, że „osiada” on na tylnych kołach, co przekłada się na problemy z płynną i niczym niezakłóconą jazdą. W nowych modelach stosuje się system poziomowania zawieszenia, który automatycznie ustawia karoserię w poziomie, a nadwozie utrzymuje na stałej wysokości. 

System poziomowania w zawieszenia pneumatycznych i hydropneumatycznych 


System poziomowania zawieszenia jest charakterystyczny dla nowych pojazdów, posiadających zawieszenie pneumatyczne i hydropneumatyczne. W obu przypadkach głównym celem zmian w konstrukcji samochodów była poprawa ich parametrów trakcyjnych. W zawieszeniu pneumatycznym jest stały prześwit samochodu, dzięki temu łatwiej kierowcy przewidzieć zachowanie pojazdu. Znalazło to swoje zastosowanie szczególnie w autach typu kombi, które miały wcześniej tendencję do osiadania na tylnych kołach. Zastosowany system poziomowania zawieszenia pozwolił wyeliminować ten problem. Co więcej,  okazało się to bardzo przydatne w samochodach terenowych, a obecnie stosuje się też w typowych autach miejskich i popularnych SUV-ach.

Hydraulika zawieszenia – wymiana amortyzatorów 


W tego typu pojazdach jednym z newralgicznych elementów jest amortyzator. Ze względu na duże obciążenie oraz ciężką pracę, jaką muszą wykonać, są narażone na częste awarie. Amortyzator odpowiada za kontakt kół z podłożem w możliwie jak najdłuższym czasie, niezależni od okoliczności. Jego wymiana jest konieczna, jeżeli nadwozie zbyt dynamicznie i wyjątkowo odczuwalnie „buja się”, auto osiada na tylnych kołach, a także podczas hamowania często aktywuje się system ABS.